Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 28 April 2013

SELAIN HINA KELANTAN,NORMAN KRU JUGA ANGGAP DUNIA HIBURAN HANCUR JIKA PAS BERKUASA!!!


Norman KRU adalah salah seorang artis yang menyokong UMNO dan BN..
Norman KRU menyokong UMNO,sebuah parti yang tidak kisahkan tentang agama Islam dan lebih mementingkan bangsa dari agama..

Maka tidak hairanlah jika Norman Kru ini tidak suka kepada usaha menjadikan industri hiburan negara ini sebagai satu industri yang tidak sesat dan tidak terjebak dengan gejala maksiat..
dalam Islam,berhibur adalah dibolehkan tetapi ada batas-batasnya tersendiri..

Norman menganggap industri hiburan yang penuh dengan maksiat dan menyumbang kepada gejala sosial di negara ini akan musnah jika PAS berkuasa..
ini dinyatakan beliau di dalam twitternya..


Tidak cukup dengan itu beliau juga menambah pengeluaran filem dan muzik antarabangsa juga akan turut terjejas...


Pandangan Norman itu bukanlah lahir dari pemikiran biasa..
aku percaya ianya adalah pandangan dari hati beliau yang sememangnya tidak sukakan Islam berkembang di negara ini..
dari hati beliau yang sememangnya benci kepada perjuangan Islam yang di bawa oleh PAS..
ianya boleh dilihat dari status beliau yang turut menyentuh corak pemerintahan PAS di Kelantan..

Norman juga mengkritik cara PAS di Kelantan yang sedaya upaya cuba mengurangkan kegiatan maksiat di Kelantan,apabila beliau mempertikaikan tiadanya konsert yang menganjurkan ke arah maksiat di Kelantan..


Ini pandangan seorang artis yang menyokong UMNO yang tidak kisahkan gejala maksiat yang sudah capai tahap kritikal di kalangan umat Islam masakini....
penggemar hiburan maksiat yang tidak sukakan pemerintahan Islam,apa kita nak hairankan..?

11 comments:

  1. Ya, akan hancur filem maksiat yang penuh kejahilan dan kelucahan kepada filem yang membina minda masyarakat agar lebih berpengetahuan dan memiliki moral yang tinggi.

    Nampaknya Norman KRU bukanlah penggiat seni yang kreatif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. beliau tidak mahu maksiat yang merosakkan akhlak remaja Islam ini dibendung..
      artis umno,apalah yg kita nak harapkan...

      Delete
  2. Jika benar HIV tertinggi di Kelantan. Jawapannya bukan ahli PAS sahaja yang tinggal di sana, ahli UMNO/BN pun ramai yang banyak menentang norma-norma Islam, orang bukan Islam pun ramai... sempadannya adalah Thailand. Apa yang nak dihairankan...? Lainlah kalau sempadan Thailand tu adalah jajahan Kelantan bolehlah tuan guru nak arahkan tutup segala mak nenek kemaksiatan di sana.

    ReplyDelete
  3. Mulai sekarang boikot apa 2 yg ada sangkut paut dengan KRU!

    ReplyDelete
  4. Hanya satu sahaja ayat aku nak tujukan kepada NORMAN KRU ni "KEPALA BUTUH SERIBU ZAMAN" untuk dia. Meletakkan hiburan itu lebih tinggi dari Islam. Islam tak melarang untuk nak berhibur, tetapi ada landasannya. Aku pun tak kata aku ni baik sangat, tapi kalau nak jahat tu, takdak la sampai nak membelakangkan Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya aku sokong 200%..Biarlah N dgn labu2nya...mudah2an Allah bukakan pintu hatinya agar dia celik hati, minda dan segala2nya kearah muslim sejati..Insya Allah

      Delete
  5. ini membuktikan bahawa artis2 cam dorang ni mmg tak percaya rezki tu Allah yg bagi..dia takot kot kalo2 PAS naik nnt terbengkalai la studio dorang kt putrajaya tu...the biggest in south east asia...setakat HIV tertinggi tu dia nak jadikan kayu ukur bhw pas x boleh memimpin?mmg pemikiran yg dangkal la...

    ReplyDelete
  6. kok ya pon nk berhibur, agak2 lar wktu beri komen wahai Encik N KRU ea...duniawi sementara, ukhrawi kekal..

    ReplyDelete
  7. ehh.....dia boleh kautim sama Mungkar dan Nangkir apa.....dlm kubur nti

    ReplyDelete
  8. pencacai2 barua2 dan anjing2 umno bee end dah menyalak wey...kah kah kah jom ubah kali ini lah...tumbang kan dan HANCUR kan saki baki umno bee end ni dr bumi malaysia...jom ubah kali ini lah...05052013... PAKATAN HARAPAN RAKYAT...

    ReplyDelete
  9. Jumpa di padang mashar akhirat nanti..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive