Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 9 April 2013

DATO' OMAR,PEGAWAI KHAS MAHATHIR MENGAKU TERLIBAT KOSPIRASI FITNAH LIWAT PERTAMA ANWAR!!!



Baru-baru ini terdapat berbagai usaha untuk menjatuhkan Anwar melalui pembinaan persepsi negatif terhadap akhlak Anwar..

Cubaan membina persepsi "Akhlak Anwar Buruk" adalah bagi mengelirukan penyokong-penyokong Pakatan Rakyat terhadap imej Anwar Ibrahim...

Perancangan jahat ini dilakukan secara berterusan sejak dari tahun 1997 dan 1998 sehinggalah sekarang..
dari fitnah liwat pertama,kedua dan kini sudah ada perancangan untuk yang ketiga..


Dari lelaki muda kepada lelaki tua dan perempuan,semuanya dibuat dan direka bagi menanam persepsi di minda rakyat terutamanya penyokong pakatan Rakyat bahawa "Anwar seorang yang rosak akhlak"
itu adalah matlamat mereka..

Syukur,pihak yang benar tetap dengan kebenarannya tanpa perlu berganjak..
kerana kebenaran akhirnya akan datang dengan sendirinya..

Bertempat di Taman Medan Petaling Jaya,Selangor pada 7 April baru-baru ini..
bekas pegawai Khas Tun Mahathir,Dato' Omar Abu Bakar yang terlibat secara langsung dalam konspirasi fitnah liwat yang pertama dahulu tampil menyatakan kebenaran dan menceritakan bagaimana kes fitnah terhadap Anwar Ibrahim itu bermula..

Lihat dan dengar pengakuan beliau...

Bagi yang tak dapat nak tengok video sebab tenet slow macam siput sedut,
baca jer transkrip ucapan beliau di bawah ni...

Dato' Omar Abu Bakar :-
"Saya disini nak bagi tahu perkara yang sebenar..
perkara ini saya dah dengar Dato' Tamrin dah bercakap tadi, saya bagi tahu sebab malam tadi Tun Mahathir dalam gambar tu saya nampak Aziz Shamsudin dan juga Prof Sidek Baba bercakap tentang akhlak Anwar.."

"...saya bersumpah saya bertanggungjawab apa yang telah berlaku dalam peristiwa sodomy 1..
saya bertanggungjawab dengan Aziz Shamsudin membuat surat,menghantar surat Umi Hafilda,hantar kepada Daim,Daim hantar pada Mahathir,itulah punca sebenarnya.."

"..maka bermula daripada situ Anwar ditangkap,Anwar dipenjara 6 tahun.. apabila keluar daripada penjara tiba-tiba lepas kerana alasannya dibebaskan apartment yang diduduk tu belum ada pun lagi.."

"sebab itu Mahathir kata apabila masuk peristiwa sodomy kedua "mengapa najib ambik tugas yang sama..?"
itu dah nampak tak betul dah.."

"Bekas bos saya sekarang ni jadi kempen manager Ibrahim katak..
itu antara yang saya nak terangkan,insha allah pilihanraya kalau dapat saya mendatang beri pertolongan saya akan bagi sumbangan..."

Memang ler perbuatan Dato' Omar Abu Bakar versama rakan-rakan kospirasi mereka itu sangat-sangat besar kesannya pada landskap politik negara kita ini..

Tetapi bagi aku semuanya ada hikmah di sebaliknya..
ini kerana sekiranya konspirasi fitnah liwat pertama dulu tiada..
dan pemecatan Anwar Ibrahim dari jawatan Timbalan Perdana Menteri tidak berlaku maka kebangkitan rakyat juga tidak akan berlaku sebegini hebat..

Kebangkitan rakyat hanya berlaku selepas Anwar Ibrahim dipecat..
dari situ rakyat yang selama ini menyokong kerajaan BN tersentak dan terkejut betapa dahsyatnya pemimpin BN dalam mahu mengekalkan penguasaan mereka sehingga sanggup mencipta fitnah sedemikian rupa..

Dan akibat dari konspirasi fitnah tersebut yang memulakan cetusan kebangkitan rakyat,maka kita pada hari ini mempunyai peluang yang paling tinggi untuk mengubah kerajaan dalam PRU 13 nanti..

Benarlah apabila Hadith Nabi pernah mengutarakan kisah di akhir zaman banyak fitnah,dan fitnah itu pula akan kembali memberi kesan kepada si tukang fitnah..
dan itulah yang berlaku kepada BN kini...

9 comments:

  1. Salam,

    Menghantar surat kepada Mahathir tidak membawa apa-apa makna. Office boy pun boleh hantar surat. Yang penting kandungan surat tersebut. Apa yang cuba dibuktikan? Kerana anda bekas pegawai Mahathir, orang kena percaya? Ezam Mohd Noor, Rahimi Osman, Anuar Shaari, Zahid Md Arip, Zulkifli Nordin semua orang Anwar dulu. So, what does this prove? Come onlah Bro, carilah modal yang lebih baik. Kaji hansard Parlimen, prosiding mahkamah, semua adalah accessible. Selidik dulu sumber, jangan percaya semuanya.

    ReplyDelete
  2. Jangan terlalu percaya drpd puak ini mereka bercakap kosong tanpa ada bukti yg sahih lagi nyata, pedulikan mereka ini mungkin nak pekenakan DSAI dan pakatan rakyat cara halus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita terima pengakuan mereka yang mendedahkan perkara ini..
      lagipun ini adalah kisah lama..
      cuma bila ada org yang sememangnya terlibat dulu tetiba membuat pengkuan dan menceritakan hal yg sebenar,kita dengar dan terima sahajalah...
      sememangnya konspirasi pemecatan anwar adalah bermula dari satu surat seperti yg disebut dalam video tu...

      Delete
    2. Dulu dia ni tipu maha mega, macam mana kita nak pastikan kali ni dia tak menipu dan cakap benar? Macam mana kita boleh tahu yang sekarang ini dia bukan dalam mode menipu? Sekali pernah tipu susahla nak buang tabiat menipu lagi...ambo tak cayo, sebab hamba percaya kalau kita tak pernah menipu, memang susah kita nak menipu...tapi kalau dah terrer menipu, anytime, mata tak berkedip pun boleh menipu, senafas saja..

      Delete
  3. Fitnah ini hanya akan berakhir bila mamak Mahadir telah matikan ,selagi mana dia masih hidup selama itu dia akan bela setan-setan seperti Brehim Ali tu dan banyak lagi kesemua mereka-mereka ini hanya ada dalam kepala begok mereka itu wang dan kuasa saja sebab itu bila Mmak kutty ikat dan Ogos mereka dengan wang mereka telah masuk perangkap mamak kutty ini ,Itulah sebabnya semua yang mamak Mahadir dok bela semuanya yang bermasalah dengan kewangan ,jadi terpaksalah ikut telunjuk Mamak ini,dan bila UMNO sudah sampai ke penghujung hayat,dan Anuar dan PR pula sudah mula berada dihati rakyat maka Mamak ini sudah kecut perut takut hilang kuasa bersuara dimedia lalu dia ambil kesempatan diatas kebodohan Najib yang memperkenalkan projek 1Malaysia oleh itu Najib terpaksa akurnya dengan Mamak tua ini,sebab Najib pun ada masalah peribadi yang Mamak ini simpan dalam file dia,maka sebab Itulah juga Mamak tongkang ini berani sarankan pada Najib bagi peluang pada Berahim katak untuk bertanding dalam PRU13 nanti dan dia sanggup berkempen untu sikat ak ni , mamak tua ni sendiri takut nak bertanding jadi dia guna lah orang suruhan dia ,bagus juga sikatak tu lantik si tua menjadi penasihat PEKASAM hasilnya sikatak dapat Talian hayat untuk menyambung nyawa dia hingga hujan turun

    ReplyDelete
  4. bodoh punya cerita.

    ReplyDelete
  5. dia bukan pegawai khas Tun zaman tu..dia pegawai khas Tun in 1980! masa tu Tun baru Menteri Pertahanan saja!! bodoh punya poyo! Anwar masuk kabinet pun 1993! for ur info...semasa pertama kali Anwar buat statement against Tun semasa dia merasmikan konvensyen Umno Johor di Sibu Island Resort Dan saya berada di sana...dan ketika itu beliau dah langgar undang2 walaupun kecil tapi saya sudah hilang hormat terhadapnya. Dan selepas ucapan Di sir tu ler Anwar dipecat! tahu Itu juga saya yelah mendapat tahu Tun telah mula siasat mengenai Anwar dua tahun sebelum Itu apabila buat kali keduanya report perihal aktiviti Anwar sampai ke Tun...Kali pertama..a different person bawa report Hal Anwar..Tun telah campak report tu dan halau orang tersebut keluar kerana percaya pada Anwar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ....dan lagi Prof Sidek Baba hanya baru-baru ini tinggalkan anuar (bukan di era Tun M). So mcm mana nak kaitkan kospirasi...

      Delete
  6. Bdoh btoi sabina ni..haram jadah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive