Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 8 March 2013

SELEPAS BAPA SAIFUL DEDAHKAN ANAKNYA DIPERGUNAKAN PEGAWAI NAJIB,KINI SAIFUL PULA DAKWA BAPANYA DIPERGUNA ANWAR!!



Hari ini rakyat Malaysia dikejutkan oleh pengakuan bapa kepada Saiful Bukhari yang mendakwa anak beliau telah dipergunakan oleh pihak tertentu termasuklah antaranya pegawai khas kepada Najib razak untuk memfitnah Anwar..

Sila baca sini [BAPA SAIFUL BUKHARI DEDAHKAN ANAKNYA DIPERGUNAKAN PEGAWAI NAJIB]

Pengakuan bapa Saiful itu menjawab persoalan rakyat Malaysia selama ini kenapa dan mengapa Saiful berada di kediaman Najib di Putrajaya sebelum membuat laporan polis memfitnah Anwar Ibrahim..


Aku percaya semua rakyat Malaysia menanti apakah perkhabaran yang akan menyusul selepas pendedahan yang dibuat oleh ayah Saiful itu..

Ramai yang tertanya-tanya..
apakah mungkin ayah Saiful akan menerima nasib seperti P.Balasubramaniam dalam akuan bersumpah beliau yang mendedahkan penglibatan Najib dalam kes pembunuhan Altantuya..
ketika itu P.Balasubramaniam mengadakan akuan bersumpah kedua selepas 24 jam mengeluarkan akuan bersumpah pertamanya...

Cuma perbezaannya adalah akuan bersumpah pertama dibaca sendiri oleh P.Balasubramaniam manakala akuan bersumpah kedua dibaca oleh peguam lain dan Bala hanya tertunduk diam disebelah dengan raut muka menggambarkan wajah kebimbangan..

Aku sendiri tidak terkejut sekiranya selepas ini bapa Saiful akan menerima nasib yang sama..
ini kerana pendedahan bapa Saiful itu adalah satu pendedahan yang sangat membahayakan karier politik Najib.

Dan sudah pastilah kak mah tidak akan benarkan karier politik Najib sebagai PM terkubur dengan pendedahan bapa Saiful ini..

Dan sebagai respon balas terhadap pendedahan bapa beliau yang mendakwa Saiful telah dipergunakan oleh pegawai khas Najib,Saiful Bukhari kini membuat satu kenyataan bahawa bapanya itu pula yang telah dipergunakan oleh Anwar...

Berikut adalah apa yang dilaporkan oleh malaysiakini.

Saiful Bukhari Azlan meminta ayahnya, Azlan Mohd Lazim kembali ke pangkal jalan kerana didakwanya "telah menjadi mangsa kerakusan politik makhluk bernama Anwar bin Ibrahim".

Beliau membuat kenyataan itu dalam satu sidang media sebentar tadi selepas bapanya pagi tadi memohon maaf kepada Anwar dan mendakwa tuduhan liwat terhadap ketua umum PKR itu selama ini satu konspirasi politik.

"Demi Allah, agama, bangsa dna negara tercinta, saya ingin tegaskan bahawa saya tidak sama sekali akan berganjak dengan dakwaan saya," kata Saiful.

"Saya akan terus istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya, segala keterangan saya di mahkamah, juga sumpah laknat yang telah saya lafazkan hingga akhir hayat," katanya.

Menurutnya, beliau tidak tahu sebab ayahnya membuat dakwaan itu pagi tadi.


Nampaknya rentak politik negara kita semakin menarik...

P/S - Siapa yang nak percayakan penafian Saiful,insan yang pernah menggelikan hati kita dengan mengatakan konon-kononnya beliau menahan berak selama 3 hari dan hanya membuat laporan polis untuk lakukan fitnah selepas berjumpa dengan Najib di kediaman Najib..


7 comments:

  1. Budak Saiful ni bagi penampar baru tau. Sumpah laknat kau tu tak boleh pakai.Najib juga sumpah tak kenal Altantuya. Rahim Tambi Chik tiga serangkai sumpah org dlm video tu anuar. Duit upah berlakun dah habis ke? Puak2 ni tak boleh percaya.Mamak Kuty cakap kat tv ,Anuar pukul diri sendiri sampai lebam. Itupun umngok percaya. Pencerobohan sulu disabah, kononnya anuar jadi dalang pun umngok percaya. Bodoh.

    ReplyDelete
  2. org semua tahu tahi tu kotor. tapi ada org yang masih dok jilat tahi. kesian

    ReplyDelete
  3. semua tahu tahi tu kotor tapi ada org masih dok jilat tahi. kesian

    ReplyDelete
  4. sebab tu puak itu declare puaknya sebagai "SYAITAN DIKENALI". Perlu diingat bukan PR yang bagi nama.

    ReplyDelete
  5. LA PAKAU TAHAN BERAK NI..MUSTI BOLEH MONANG TU 1MALAYA BOOK OF RECORD LA..X NAK BAGI AWARD KE KEK MALAUN SEKOR NIE? KAH..KAH..KAH..?

    ReplyDelete
  6. Dunia fitnah akhir zaman nie banyak betul orang berani bersumpah palsu.

    ReplyDelete
  7. mau kena liwat saiful ni dengan perstuan gay malaysia ni . baru ada akai nanti,hahahaaaa....sengal punya saiful.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive