Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 27 March 2013

SAMSENG BN LARI LINTANG PUKANG KENA KEJAR!!


Kah..kah..kah..
tak ada apa yang dapat aku nak katakan apabila melihat video ni..
memang kelakar bila tengok samseng-samseng upahan UMNO/BN kelam kabut lari apabila penyokong PKR Sabah tidak lagi beri muka kepada mereka apabila mereka cuba mengganggu majlis dan menyerang bas jelajah PKR di Pusat Konvensyen Star City, Kota Kinabalu, Sabah..


Mula-mula datang dengan penuh gaya sambil buat bunyi bising menggunakan exhaust motor..
tapi akhirnya terjerit-jerit lari apabila dikejar..

Selama ini penyokong PR berdiam diri apabila diganggu samseng UMNO/BN..
tapi kali ini di Sabah..
mereka tidak lagi mahu beri muka pada pencacai upahan RM20 tu..

Manakala blogger UMNO pula memainkan isu ini dan menyalahkan penyokong PR yang bertindak balas..
habis,kalau samseng datang buat kacau di majlis orang..
takkan kita mahu tengok sajer..
memanglah demokrasi.. tapi kalau sudah membuat provokasi secara melampau beranilah tanggung akibatnya..

Apa pun aku tabik dengan penyokong PR Sabah..
memang Sabah ini kali lah...

Tengok video yang menunjukkan samseng taik kucing UMNO lari lintang pukang ni..


Inilah dia muka-muka samseng RM20 yang menyerang bas jalajah PKR Sabah yang dapat ditangkap oleh pihak Polis...
cubalah polis di Semenanjung contohi sikap polis di Sabah ni..


  Apah pun tak boleh..


3 comments:

  1. Padan muka.. Sabah baini.. Jgn main2..

    ReplyDelete
  2. muka samseng mcm muka pilak ja

    ReplyDelete
  3. apa lagi mcm muka pilak..memang pilak punnnn........sial punya pilak!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive