Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 10 March 2013

POLIS HANYA BERMINAT SIASAT TUJUAN PENDEDAHAN BAPA SAIFUL!!!


Susulan pendedahan oleh Bapa Saiful Bukhari,iaitu Azlan Mohd Lazim mengenai anaknya yang telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu termasuklah pegawai khas kepada Najib Razak,maka seperti kebiasaannya PDRM akan memulakan siasatan...

Dan seperti juga amalan kebiasaan bagi pihak Polis,siasatan mereka tidak menjurus kepada fakta dan info pendedahan...
tetapi bapa Saiful akan dipanggil dan disiasat oleh pihak Polis hanya untuk mengetahui "kenapa Azlan membuat pendedahan demikian"..



Itulah sikap Polis Di Raja Malaysia..

Timbalan Ketua Polis Negara,Tan Sri Khalid Abu Bakar mengatakan bahawa bapa Azlan akan dipanggil untuk memberi keterangan akan tujuan Azaln membuat keterangan sedemikian..


Boleh kita ibaratkan sikap polis ini sebagai begini..
"apabila kita melaporkan satu kecurian yang berlaku ke atas rumah jiran sebelah kita..
maka polis akan panggil kita untuk siasat apa tujuan kita laporkan kecurian tersebut..?"
bukannya polis nak siasat kecurian yang kita laporkan itu,tetapi polis lebih berminat nak tahu apa tujuan kita laporkan kecurian tersebut..
mungkin itulah gambaran yang sesuai kita berikan atas sikap PDRM ini..


Sepatutnya PDRM panggil untuk siasat siapakah pegawai Najib itu..
apakah Najib terlibat dalam perbincangan konspirasi seperti yang didedahkan oleh bapa Saiful itu..
segala butiran pendedahan seperti yang didedahkan patut disiasat,bukannya tanya apa tujuan pendedahan itu dilakukan...

Dan dalam isu ini..
aku masih tidak hairan sekiranya nanti bapa Saiful akan membuat "U" Turn kali kedua untuk menafikan pendedahan beliau itu akibat tekanan dan desakan pihak-pihak tertentu..

Kena ingat,kita berlawan dengan orang yang sedang berkuasa yang tidak mahu kehilangan kuasanya..
so,macam-macam boleh berlaku...

3 comments:

  1. Ngapa Cik Azlan tak dedahkan terus siapa pegawai itu, tak payah kita tertanya tanya atau baru tengah cari sapa pegawai nak dijadikan kambing hitam? cakap orang politik nih tak pernah abih kan, ada tinggal sikit untuk corner baring. Silap sikit c u in court. U ulang I saman U. Poning palo aden cam nih

    ReplyDelete
  2. Dia dah dedahkan lah siapa pegawai tu.. Khairil Annas 'speech writer' Najib. Orang umno memang jenis suke baca tajuk berita jerr... pastu nak komen lebih2. Puak2 pemalas bangsa melayu!

    ReplyDelete
  3. Terimaksih atas makluman tun yng rajin membaca

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive