Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 16 March 2013

NAJIB PUN TAKKAN BERANI TANYA SOALAN INI!!




Mazidul Akmal Sidik tersilap langkah apabila membuat satu status dengan pertanyaan "Siapa Sokong Anwar Ibrahim? di laman facebook beliau..

Mungkin Mazidul mengharapkan facebokers yang lain akan komen "saya memang tak sokong Anwar" atau pun "saya sokong Najib"...

Tapi pertanyaan Mazidul itu mendapat respon dikalangan facebookers dengan majoriti menyatakan sokongan kepada Anwar dan ada yang jawab A.B.U....

Najib pun sure takkan berani punya untuk menanyakan soalan yang sebegini..








 







 

Mungkin Mazidul tersilap tafsir kehendak rakyat masakini..

6 comments:

  1. takdok guna layan Mazidul auta lebih paroh dari Cybertroopers/facebookers yang lain... ingat hujah pakai fakta rupa2 auta yg di jaja...

    ReplyDelete
  2. mazi dodol bebal bodek

    ReplyDelete
  3. dia ni mmg celaka...............
    ingat hebat sangat jadi pemberita yg membawa fitnah.........

    ReplyDelete
  4. aku tak sokong anuar.aku skong nik aziz jer..sampai mati boleh?anuar?hahaha

    ReplyDelete
  5. Bodoh badigool ni aku punya suka la nak sokong anwar aku ada usik kepala botak kau ker

    ReplyDelete
  6. Bangang jd amno nih..a.b.u

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive