Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 25 March 2013

HIMPUNAN PENYATUAN RAKYAT,LIHAT BAGAIMANA PENDEMO "DIHADIRKAN"!!


Hari ini Utusan melaporkan bahawa hampir 10,000 orang telah berdemo semalam bagi mambantah kerajaan Pulau Pinang yang didakwa mereka gagal menjalankan tanggungjawab mantadbir negeri berkenaan..

Itulah Utusan..
bila BN yang buat demo,kalau yang datang tu cuma seribu ke 2 ribu orang sahaja pun,dengan mudah saja Utusan mendarabkan dengan 10..

Tapi bila HKL112 yang dianggarkan seramai 700 ribu orang dulu tu, Utusan lapor hanya 50 ribu sahaja yang hadir..


Tapi tak mengapalah..
memang itu kerja media yang paling banyak kena saman dan paling banyak pula kalah saman di mahkamah.. 

Cuma..
aku saja jer nak berkongsi bagaimana pendemo-pendemo ini "dihadirkan" ke Padang Kota Lama tu..

Apabila BN buat demo dan jika ianya berjaya cecah angka 1 ribu..
maka ada sesuatu yang pelik di situ...
pendemo-pendemo tidak mungkin datang dengan kenderaan mereka sendiri..

sebab zaman kini mana ada lagi orang bersemangat untuk gunakan duit poket mereka berkorban untuk perjuangan politik BN...?

Mari kita lihat apa yang Utusan tak siarkan..
yang ditanda tu adalah bas yang dapat dilihat di dalam gambar..
yang terselindung dibelakang tak tahu berapa buah bas lagi..


Double klik untuk besarkan gambar
Bas tersebut bukan bawa rombongan sekolah..
kat bawah ni ada buktinya yang aku ambil dari blog upahan UMNO..
Gambar dari blogger upahan UMNO
Padang pun tak penuh,macam mana boleh kata 10 ribu!!??


Angkut ramai-ramai naik bas..
sediakan makanan (silap-silap siap ada wang saku jugak..)
kemudian buat laporan perhimpunan BN berjaya..
rakyat sokong BN..
ceh!!


Sila baca juga:
PERBANDINGAN PERUNTUKAN AGAMA DI BAWAH PR & BN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive