Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 10 February 2013

JUMLAH KEHADIRAN DI CERAMAH KEMBARA ANAK MUDA UMNO DI SHAH ALAM YANG SANGAT MENAKUTKAN PR!!!!


Semalam (Sabtu,9 February 2013) UMNO & BN telah menganjurkan siri ceramah "Kembara Anak Muda Sayangi Selangor" bertempat di seksyen 24 Shah Alam..

Aku sengaja datang ke ceramah tersebut lewat sikit..
kerana jika aku datang awal dan ambil gambar kerusi seperti yang blogger UMNO selalu buat tu,itu bagi aku tidak jujur dalam menyampaikan maklumat keadaan semasa..

Jadi aku sengaja datang sekitar pukul 10 malam..
dan seperti yang diduga,ceramah sedang berlangsung...


Aku juga dapati,bukan sahaja ceramah diadakan malam semalam,tetapi terdapat juga hiburan "live band" dari kumpulan ntah apa ntah,aku pun tak berapa pasti namanya...
tapi yang pasti ianya dipimpin oleh "bekas" vokalis Jinbara,iaitu Yabang...

Dengan banner yang dipasang di serata Shah Alam (tidak satu pun banner mereka diconteng atau diturunkan sepertimana lazimnya UMNO lakukan ke atas banner Pakatan Rakyat),
dengan memasukkan elemen hiburan maksiat lagi melalaikan..

Maka inilah jumlah kehadiran yang sempat dirakam oleh lensa kamera aku...
sangat menakutkan aku... 
kerana jumlah kehadiran telah melepasi 25 orang...






 
Panglima ludah si Arman (gambar atas) pun tidak mahu ketinggalan menyaksikan sedikitnya  penyokong UMNO di Shah Alam ini..

 




Awek ni dikira cun jugak... tetapi tetap gagal menarik minat anak muda untuk datang mendengar..





Gambar penceramah di atas ini kalau tidak salah,adalah wakil dari Majlis Belia Negara..(nama siapa ntah,tak ingat.)

Yang kelakarnya..
ketika dia sentuh tentang jumlah kehadiran yang amat sedikit dalam ceramah tersebut,dia cuba membandingkan jumlah yang sedikit itu dengan tentera Badar yang seramai 313 orang melawan tentera kufar yang ramai...

Dia kata pihak yang sedikit yang memperjuangkan Islam boleh menang walaupun jumlahnya sedikit..
aku nak tergelak bila dia cuba bandingkan jumlah hadirin di ceramah yang diselitkan dengan hiburan maksiat ini dengan perang Badar...

Bukan sahaja fitnah,bukan sahaja hiburan melalaikan..
tetapi ceramah UMNO ini turut menyediakan meehun goreng dan air botol secara percuma yang diagih-agihkan oleh mereka sendiri..
aku tidak terkecuali dari diberikan makanan percuma ini..

mereka juga mengedarkan risalah berkenaan isu air selangor..

Kalau beginilah jumlah penyokong UMNO yang datang mendengar..
tak payah nak sembang ler soal nak ambil alih pemerintahan kerajaan negeri Pakatan Rakyat Selangor ni dalam PRU 13 nanti...

41 comments:

  1. kahkahkahkah omno is dead! days of omno is numbered!!

    ReplyDelete
  2. khemah hijau...

    ReplyDelete
  3. kahkahkahkahkahkah.. asalkan bukan cap dacing (ABCD)

    ReplyDelete
  4. waahhhhhhhhh....hebat......ramainya pendengar ghaib..mungkin penyokong dari kalangan hantu-hantu malam yang berkeliaran....hussss

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh ramai ape..ribu2 ape..ijau2 jee

      Delete
    2. ramai tu cuma tak nampak...pengundi hantu semua berkumpul keliling kemah....hantu katakan mana boleh nampak

      Delete
  5. ntah2, sume2 yg dtg tu pun bukannye pnyokong umno, tp pnyokong pr yg dtg nk tgk jumlah kehadiran.. haha

    ReplyDelete
  6. Diaorang panggil band JINbara, jadi ramai yang datang tu ialah dari kalangan makhluk jin. Itu sebab tak nampak sebab jin2 tu semua duduk bertenggong kat dahan pokok keliling padang. Diaorang tak paskan botol air ngan bungkus mee tu kat jin2 tu ko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha lawak......

      Delete
  7. kesian umno....mana khir toyol ni....cepatla selamatkan umno di selangor hhaahahahaaa..............

    ReplyDelete
  8. Kolakor kn, pm 1 Malaysia kt bole nk menang lagi.

    ReplyDelete
  9. Diaorang panggil band JINbara, jadi ramai yang datang tu ialah dari kalangan makhluk jin. Itu sebab tak nampak sebab jin2 tu semua duduk bertenggong kat dahan pokok keliling padang. Diaorang tak paskan botol air ngan bungkus mee tu kat jin2 tu ko?

    ReplyDelete
  10. Hahaha...undi d tntukan dgn suara majoriti la bangang bukan minoriti..umno dah jd minoriti

    ReplyDelete
  11. Eei ramainye org,.sesak satu padang,.hahahaha,.anak2 muda zaman skrg ni bnyak da yg cerdik pandai,.takkan diperbodohkan lagi dek pemerintah zalim macam UMNO,.dah tibe mase untuk transformasi Malaysia dalam erti kata transformasi yg sebenar,.berkibarlah bendera Putih Hijau terus megah,.takbir!! Allahu Akbar !!!

    ReplyDelete
  12. najis mualazah x tahu...apa vunya bangang manusia ni... baik jd kafior ler

    ReplyDelete
  13. Memang ramai datang malangnya tak nampak kerana yang ramai tu syaitan yang dia kenali..kesihan.semuga dihapuskan BN amen

    ReplyDelete
  14. Berdoala keatas kesejahteraan umat islam...bukan nak kutuk sesama muslim:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka memfitnah ahli badr yg dijamin syurga. kamu nk suruh kami jgn kutuk mrk? kamu lebih sayang pemfitnah ni dari ahli badr? sadisnya kamu ni.

      Delete
  15. Betulla..nabi kata umatnya akan terbahagi pd 73 golongan.

    ReplyDelete
  16. Penganjur xigt nk cata bas, bajet xcukup nk byr penonton sbb tu penuh rumput kat padang

    ReplyDelete
  17. Alamak rugi x pegi....ade awek cun rupanya hehe

    ReplyDelete
  18. Memang ramai laaa,kira2 setengah juta yg datang...tp dr kalangan hantu dan pocong je laaaa

    ReplyDelete
  19. Statement serupa ngan geng Abu Lahab...bila nabi bawa risalah islam..depa dok prtahan agama nenek moyang yg tlh diseleweng...brlaku spt zaman ini bila ramai org ikut islam sekadar ikutan dan byk diseleweng..trutama dgn salahfaham konsep wasotiah...apa maksud sebenar umat wasoti dlm islam?

    ReplyDelete
  20. banner tu kena boh nasi beriani gam kambing bungkus disediakan, boleh up lagi 2x ganda 50pax..... huahauahau

    ReplyDelete
  21. tentera badar mana ada perempuan penyanyi tak bertudung. ini dh dkira memfitnah ahli badr yg semuanya dijamin syurga. udah2lah tu.

    ReplyDelete
  22. Jangan merasa terlalu selesa dengan apa yang berlaku hari ini. Masih banyak kerja dan usaha yang perlu dilakukan untuk memastikan kemenangan PR pada PRU13 nanti. Insya'Allah..

    ReplyDelete
  23. KAH..KAH...KAH..RASANYA KALAU AKU BERCERAMAH LAGI RAMAI YANG DATANG...KAH..KAH..KAH...TANDA2 UMNO DAH NAK MAMPUS.

    ReplyDelete
  24. gamba edit nih..hi..hi..

    ReplyDelete
  25. lagi baik kalau buat ceramah dalam hutan..... kat kaki bukit ke panggil berok-berok dengar lagi ramai kot yang datang..

    ReplyDelete
  26. mcm majlis gotong royong kt kg pinang sbatang ja...pendekar mustar jd pngurusi.......

    ReplyDelete
  27. go to hell la umno

    ReplyDelete
  28. ARE YOU READY FOR BN...............boleh blahhhhh....

    ReplyDelete
  29. Kapal dah nak karam !!. Kelasi dan anak kapal cabut le..Nakhoda kalau ikut undang2 laut last le yg cabut..

    ReplyDelete
  30. kesian sungguh tngok puak2 umno ni,smpai mcm 2 pon ckap xnk kalah..

    ReplyDelete
  31. usahlah kata mengata. ceramah pakatan rakyat juga sudah tak laku di shah alam

    ReplyDelete
  32. VEN. ASHIN INDAKA (MYANMAR MONK) TO BE A MILLIONAIRE
    Ven. Dr. Ashin Indaka (Myanmar Buddhist Monk) or who is cheated devotee money about who want to become a monk; it is needed to pay RM400 per person. Each year more than 100 people become monks on Chinese New Year (Rm400 X 100people=Rm40, 000.00), then he spends 5 years in Malaysia (Rm40000.00 x 6 years=Rm240000.00) and total another income (donation) about Million MR (Malaysia Ringgit). This is news by MEMBERS OF SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE (No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong 52100 Kuala Lumpur, Malaysia)

    VEN. ASHIN INDAKA (SAMI MYANMAR) UNTUK MENJADI JUTAWAN
    Ven. Dr Ashin Indaka (Sami Buddha dari Myanmar) atau yang adalah hamba ditipu tentang wang yang mahu menjadi sami, ia diperlukan untuk membayar RM400 setiap orang. Setiap tahun lebih daripada 100 orang menjadi sami di Tahun Baru Cina (RM400 X 100people = RM40, 000.00), maka beliau menghabiskan 5 tahun di Malaysia (Rm40000.00 x 6 tahun = Rm240000.00) dan jumlah pendapatan lain (derma) tentang Juta MR (Ringgit Malaysia). Ini adalah berita oleh AHLI SAMNAK SAMBODHI TOKONG BUDDHA (No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong 52100 Kuala Lumpur, Malaysia)

    ReplyDelete
  33. CUBA TENGOK BETUL-BETUL BACK DROP TU...TERTULIS APA.. KERAJAAN PAKATAN...YANG LAIN TERLINDUNG...YANG PELEKNYA ADALAH BENDERA PAS DIHUJUNG TU KAT...TENGOK BETUL2...

    ReplyDelete
  34. VEN. ASHIN INDAKA: CROOK”DIRTY SEX” OF MYANMAR BUDDHIST MONKS
    http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    Kepada rakyat Malaysia yang hormati,
    Suka-lah kita memberitahu bahawa Sami Negera Myamnar kebanyakannya ajaran sesat, banyak permikirannya yang tak betul, main perempuan, tipu wang orang ramai dan lain-lain.

    Seorang Myanmar Sami Buddha (VEN. ASHIN INDAKA) bertinggal SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) yang sama jahat.

    Harap orang ramai, khasnya rakyat Malaysia mesti jauhkan sami Myanmar ini. kami harap juga Kerajaan Malaysia lebih mengambil perhatian Sami Buddha yang di upah dari luar Negeri, supaya rakyat Malaysia dan Nagera dapat di selamatkan. Sekian, Terima Kasih

    Respect to people of Malaysia,
    Likely, we are told that the Myanmar monks mostly false teaching, many impress notions which are not right, play girl, cheating of the public money and others.

    Myanmar Buddhist Monk (VEN. ASHIN INDAKA) stayed at SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) as same bad.

    Hope all people; especially Malaysians must far away Myanmar's monks. We hope more Malaysia’s Government also noted that the wages of Buddhist monks from the other countries, so that the Malaysian and country can be saved. Thank you

    尊敬的马来西亚人民,
    我们想告知,缅甸僧侣多半是假的教学,观念是不正确的,玩女人,谎言,欺骗金钱………

    缅甸佛教的僧侣 (VEN. ASHIN INDAKA) 住在 SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK ” MCA GOMBAK” PRESIDENT) 同样糟糕。

    希望所有的马来西亚人, 都应该注意远离缅甸的僧侣。我们更希望马来西亚政府注意,外来的僧侣. 谢谢

    EVRERYONE CLICK HERE TO SEE MORE INFORMATION: http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    “VEN. ASHIN INDAKA (MYANMAR): CROOK OF MYANMAR BUDDHIST MONKS (MUST WATCH)”
    FORWARD BY CHIM HANG KUAH

    ReplyDelete
  35. Dear everyone,
    Be careful of YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) because this man is cheating and disturbing of many people’s wives, and also cheating of Buddhist Temple (SAMNAK SAMBODHI)’s money.
    Recently, many people know in what he”yip” did, please stay far from him. He is lawyer, Datuk, MCA Chairman and etc. or everyone can research at Website “YIP KUM FOOK”
    Loh Guan Lye
    Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur

    ReplyDelete
  36. haha..btul latu..byk calon hantu..x dok ats kerusi ,dok ats padang jaa..sesak sngat..smpai x blh nafass..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...