Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 24 January 2013

TV3 TUNJUK RAKYAT PAHANG MENANGIS TAK ADA AIR,NAJIB DIMALUKAN TV3!!


Najib pergi ke Kelantan baru-baru ini dan cuba menjadi jaguh dan hero dalam isu air..
Najib kata..
"bagi saje mandat pada Barisan Nasional,kita akan selesaikan masalah air di negeri Kelate ni.."

Gaya percakapan beliau seolah-olah beliau dan BN sahajalah yang boleh atasi masalah air di mana-mana negeri di dalam Malaysia ini.. 
sombong dan angkuh!!

Namun hakikatnya..
negeri kelahiran Najib sendiri mempunyai masalah air yang sangat meruncing dan kritikal..

Dan laporan masalah air di pahang ini pulak dilaporkan oleh TV3..
hairan..
jarang sekali TV3 berani sentuh masalah-masalah rakyat negeri kelahiran Najib ni...
apa sudah jadi..?


Berbalik kepada isu air tadi..
bagaimana Najib boleh mendabik dada mengatakan BN boleh selesaikan masalah air di negeri orang sedangkan di negeri sendiri pun penduduk sampai menangis depan kamera sebab dah lama merana dek ketiadaaan air..? 

Tengok video ni...


TV3 sudah memalukan Najib..
mungkinkah ini kerja orang nombor dua dalam UMNO..?

4 comments:

  1. Tak pe pakcik lepas najib settle masalah air di Kelantan nanti baru dia nak tengok air di Pahang. Jgn nangis. pRU13 nanti sokong BN baru masalah air settle. Kalau tidak lagi 30 tahun lagi air tak dak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup bn......hidup umno parti keramat rakyat patut berterima kasih dah bagi duit dah bagi macam2 takan tak ada air pun nak marah tak mengenag budi namanya
      PM dah banyak berjasa sampai pergi ke Ghaza lagi hebat PM kita rakyat patut bangga dan bersyukur...janji ditepati...rakyat di utamakan ....kah....kah..

      Delete
  2. bukan tak dak air kena buat loji langat 2 dulu baru boleh dapat air...masyuuuukkkkk!!!!

    ReplyDelete
  3. ADUN triang Leong Ngah Ngah tu kan DAP

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...