Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 1 December 2012

SUDAH LAIN BUNYI - ADNAN YAAKOB KATA POTONG TELINGA DAN TERJUN SUNGAI HANYA "KIASAN",BUKAN BETUL-BETUL.



Semalam Adnan Yaakob mengeluarkan kenyataan bahawa beliau sanggup telingannya dipotong dan beliau akan terjun ke sungai Pahang sekiranya BN kalah di Parlimen Bentong,Pahang pada PRU 13nanti...

Berikut adalah kenyataan beliau..



Namun hari ini MB Pahang tersebut cuba bermain tarik tali berhubung kenyataan beliau semalam dengan mengatakan bahawa potong telinga dan terjun sungai Pahang itu hanyalah sekadar kiasan sahaja..
 
Ini pula kenyataan Adnan hari ni punya...


Bermakna,kalau BN benar-benar kalah di Parlimen Bentong dalam PRU 13 nanti,kita tak boleh lah nak pergi potong telinga MB Pahang ni,dan kita tak boleh ler nak paksa dia terjun ke sungai Pahang.. 
sebab dia awal-awal lagi dah "tarik balik" kenyataan berapi tu..

Iye lah Adnan..
apa-apa je lah...



4 comments:

  1. Baru kena gertak balik dah buat U turn ! Alahai ....Dah kecut ke?

    ReplyDelete
  2. kecut le tu...
    pru 13 ni lain macam sikit... tak macam pru-pru seperti sebelum ni..
    kalau janji nak potong telinga,tak tarik kenyataan,silap2 haribulan jadi OKU adnan ni.. :)

    ReplyDelete
  3. si adnan ni dah angau . dia ingat boleh jadi menteri besar pahang selama - lamanya lah....xde adab langsung si adnan ni . kaki mencarut kuat ini .... bodoh lah adnan ni

    ReplyDelete
  4. terima kasih kepada admn kerana sudi link kepada blog suaraajaib.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive