Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 12 December 2012

MAJALAH 3 KANTOI GAMBARKAN VIDEO PALSU REKAAN SEBAGAI KEJADIAN SEBENAR!!


TV3 yang kita kenali di negara kita ini sememangnya diketahui sebagai sebuah syarikat televisyen yang menyokong kerajaan BN pada tahap makam "bodek tak hengat dunia punya"..

Tapi bila dah bodek berkali-kali untuk memperbodohkan rakyat demi menyokong perlaksanaan AES seperti yang diingini kerajaan BN..
akhirnya TV3 kantoi...

TV3 kantoi apabila sebuah "slot" rancangan yang menunjukkan betapa berbahayanya pemandu di Malaysia ini dan betapa Kamera AES sangat,sangat,sangat diperlukan di negara ini rupa-rupanya hanyalah lakonan semata-mata..

Yang menjadikan TV3 kantoi adalah dengan rasa tidak berdosanya mereka telah melaporkan kejadian itu sebagai "kisah yang benar-benar berlaku",sedangkan ianya hanyalah lakonan dan di reka khas bagi menipu orang kampung yang merupakan penonton TV3 dan pembaca utusan tegar agar mereka menyokong perlaksanaan kamera AES..

Pendedahan dilakukan oleh geng-geng bikers sendiri...

Boleh rujuk sini.. [FB]

Yang tak tahan tu..
si pelakon yang dikatakan "pelesit jalanraya" oleh Mazidul Akmal Sidek itu siap bergambar bersama motor berkuasa tingginya di hadapan helikopter yang dinaiki oleh krew wartawan TV3...

Mungkin kerana berasa marah apabila rakan bikers mereka di "cop" sebagai pelesit jalanan oleh Mazidul...
maka mereka mendedahkan gambar yang telah mengkantoikan TV3...


Ini adalah kisah malang pada tahap "kesian"...
aku berasa sedih apabila TV3 kantoi pada tahap yang amat-amat menyedihkan..
tapi apa boleh buat...
seperti wartawan TV3 juga ,kita kena melaporkan juga untuk penilaiaan rakyat....
cumanya berbeza dengan TV3,kita melaporkan perkara yang benar belaka...

Korang tengoklah videonya kat bawah ni...

Betullah Hadith Nabi..
akhir zaman nanti banyak kebodohan melanda umat manusia...

9 comments:

  1. celaka tv3, celaka mazidul..

    ReplyDelete
  2. bikers cuma hendak TV3 membuat kenyataan paparan itu adalah bukan gambaran sebenar dan dilakon semula. Tu je. Mana etika Mazidul Akmal sbg wartawan ni?

    ReplyDelete
  3. Apa barang menyiarkan laporan palsu serta lakonan.....pppuuuiiihhhhh....aku boikot m3, tv3 n mazidul botak..
    "Kepala botak matanya terbeliak
    Terkedek terkedek d dlm tv" (rentak lagu toyol)

    ReplyDelete
  4. Boroi perut...kencing orang sampai x ingat...

    ReplyDelete
  5. rakyat semakin menyampah dengan TV3...
    tiada etika kewartawanan langsung...

    ReplyDelete
  6. Tak kisah kalau nak dilakonkan semula, tapi tulis la di situ. ye dok?

    ReplyDelete
  7. Betullah Hadith Nabi..
    "akhir zaman nanti banyak kebodohan melanda umat manusia..." quote ni terpakai juga untuk kau (http://lianglahad.blogspot.com). sama kaki propa.

    ReplyDelete
  8. Jangan percaya TV3 100%. Fitnah, tipu autar memang kepakaran dia.

    ReplyDelete
  9. hoi Mazidul kau ingat kau ni bagus sgt ker?..jgn poyo sgtlaaa...kang makan bubur guna straw baru tau...kalau beli safety boot kat jalan pasar..jgn berlagak mcm beli safety boot Red Wing lak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive