Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 21 December 2012

BN MINTA RAKYAT SELANGOR LUPAKAN KESALAHAN LAMPAU BN BELI TANAH SECARA MURAH!!


Penyelaras BN Selangor,Mohd Zain marahkan DAP kerana mengungkit dan mendedahkan 24 bidang tanah dimiliki oleh BN dengan harga yang murah semasa pemerintahan BN sebelum ini..

Mohd Zain berkata ""Mengapa (DAP) perlu mengungkit semua isu ini? Segala yang silap berlaku sebelum 2008.."


Malaysiakini
"Kami (BN) berhadapan pelbagai isu dan ya, rakyat telah menghukum kami pada tahun 2008, PM juga telah mengaku silap dan kami juga mengaku kelemahan dan memohon maaf," kata Mohd Zain..

Owhhh..
kalau macam tu sifirnya kira mudah lah yer..
kita seleweng, pecah amanah dan rasuah kemudian kita pun berdiri di atas pentas dan kita minta maaf dengan orang kampung..
lepas tu orang kampung tak boleh nak ungkit lagi tentang semua kesalahan-kesalahan yang kita lakukan..
macam tu..?

Soalnya sekarang..
adakah wang pembelian pada harga yang sepatutnya sudah dikembalikan kepada Kerajaan atau rakyat Selangor..?

Contohnya macam ni..
sekiranya setiap satu harga sekeping tanah tu bernilai RM100K..
tapi disebabkan mereka tu pemimpin BN,maka mereka dapat harga special sikit dan hanya perlu membayar RM10K jer untuk sekeping tanah..
jadi jika melibatkan 24 keping tanah kerajaan Selangor sebenarnya sudah kerugian sebanyak RM2,160,00..

Mohd Zain marah apabila DAP ungkit dan dedahkan isu ini..
tapi dia dah pulangkan ker perbezaan harga yang sepatutnya tu..?

Kalau belum pulangkan tanah mahupun duit tu balik jangan dok bisinglah..
bukan sahaja perlu di dedah atau diungkitkan tetapi perlu dibicarakan..

Mohd Zain minta supaya lupakan kisah lampau..?
kah..kah..kah..

2 comments:

  1. Firaun dah mampos ribuan tahun masih disebut sebut kemungkaran dan kezalimannya.
    UMNO yang dok buat onar dulu kini dan selamanya, mesti di kenang selalu.
    Supaya rakyat tak di sembelih oleh puak jahanam ini lagi.

    ReplyDelete
  2. maaf memang boleh maaf, tapi lupa tu memang x boleh lupala. natijahnya, kami akan pilih orang lain dr BN supaya pisang tak berbuah 7 - 8 ribu kali...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive