Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 30 November 2012

VIDEO CERAMAH USTAZ UMNO YANG MENYURUH RAKYAT PALESTIN KELUAR DARI BUMI PALESTIN!!!



Sedih rasa hati bila mendengar ceramah Ustaz Idris Sulaiman ini..
beliau merupakan Ahli Majlis Syura Ulama Muda UMNO..
hati sedih dan kesian melihat kebodohan insan yang digelar Ustaz dan Ulama' UMNO ini..

Dalam ceramah,beliau menegaskan antaranya..
  • Tiada jihad di Palestin,kerana menurut beliau kalau nak berjihad kekuatan musuh tak boleh lebih dari dua kali ganda,kalau lebih dari dua kali ganda,tak ada jihad..
  • Memperlekehkan usaha ummat Islam yang mahu memboikot barangan-barangan barat yang menyumbang kewangan kepada yahudi..
  • Mengatakan bahawa rakyat palestin sepatutnya keluar dari bumi Palestin..
Lantas kita tentu tertanya-tanya bagaimanakah perasaan kanak-kanak yang kehilangan ibu dan bapa..
bagaimanakah perasaan ibu yang kehilangan sorang suami..
bagaimanakah perasaan ibu yang terpaksa melihat 3 orang anak kecilnya maut ditembak pengganas yahudi..

Bagaimanakah perasaan mereka sekiranya mereka mendengar kata-kata dari Ustaz muda UMNO ini yang mengatakan tiada jihad di bumi Palestin...

Sedangkan di dalam sejarah Islam sendiri melalui kisah perang Badar,313 tentera muslimin menentang hampir 1,000 tentera kafir..
itu sudah lebih dari dua kali ganda...

Bahkan di dalam Al Quran sendiri,di dalam Surah Al Anfal (ayat 65) mengatakan..
"Wahai Nabi, peransangkanlah orang-orang yang beriman itu untuk berperang. Jika ada di antara kamu dua puluh yang sabar, nescaya mereka dapat menewaskan dua ratus orang (dari pihak musuh yang kafir itu); dan jika ada di antara kamu seratus orang, nescaya mereka dapat menewaskan seribu orang dari golongan yang kafir, disebabkan mereka (yang kafir itu) orang-orang yang tidak mengerti."

Korang lihatlah sendiri video ceramah Ustaz UMNO ni...
ntah apa-apa ntah...

Aku uploadkan sebelum video ini "cuba dihilangkan"



3 comments:

  1. Tuan pengerusi.. jom kita sama2 lihat surah al anfal ayat 66 pula.. kita fikir2kan juga ya. :-)

    ReplyDelete
  2. Kuliah tak bawa nas ni tak boleh pakai lansung. Ikut rasa dan nafsu.

    ReplyDelete
  3. Aku nak tanya u-stuck ni apa hukum berpeluk dgn perempuan bukan muhrim sambil makan aiskrim, tanpa nafsu. Takda niat utk lakukan zina. Walaupun sebelum tu pernah lakukan zina, tak ada nafsu sebab dah jemu jemu, ustuck! Haram tak ustuck?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive