Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 26 November 2012

LAWAK!! VIDEO ADUN UMNO YANG PONTENG DUA KALI SIDANG MENGAMUK DALAM DEWAN!!!


Memang kelakar dan lawak ler Adun UMNO, Kota Siputeh, Datuk Abu Hassan Sharif ni..
dah lah ponteng dari menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang wakil rakyat..

Kalau dah ponteng sidang dun macam mana nak ketengahkan isu rakyat di kawasan yang diwakilinya..?
bila dah ponteng dua kali,kena gantung ler..
siap bawa ke ke mahkamah bagai...

Waktu zaman pemerintahan UMNO di Kedah boleh le kau ponteng sesedap hati kau... 
ini zaman sudah berubah..

Bila dah dapat hadir balik ke Sidang DUN Kedah yang bermula dari 20 ~ 22 November 2012,dia duk marah-marah merepeK-repek lak di dalam dewan..

Masa yang ada di dalam sidang digunakan untuk melepaskan marah beliau,bukannya nak utarakan masalah rakyat ke apa ker..
siap kata Kerajaan Kedah sebagai zalim..

Lepas tu bila Adun PR minta penjelasan mengenai tuduhan beliau yang mengatakan Kerajaan Kedah sebagai zalim..
dia tak nak beri laluan untuk mencelah..
berulangkali dia menyatakan dia takkan beri laluan untuk mencelah..

Tetapi bila dia sendiri (Adun UMNO Kota Siputeh) pula yang meminta laluan ketika YB Kulim (Adun PR)  berhujah,dan YB Kulim tak nak beri laluan kerana YB Kulim kata beliau akan beri laluan selepas beliau habiskan hujahnya..
Adun UMNO,Kota Siputeh ni marah-marah..
sampai kena arah keluar dewan..

Lepas tu siap hasut dan ajak semua Adun BN keluar dari dewan..
dah hampir 5 tahun jadi pembangkang di Kedah,tapi masih lagi boleh buat lawak yang macam tu..
kah..kah..kah..

Kalau nak tengok macam mana Adun UMNO ni merepek-repek..
tengok sini..


Pemimpin UMNO semakin pandai buat lawak..
kah..kah..kah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive