Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 21 November 2012

GAMBAR USTAZAH UMNO, SI MASHITAH IBRAHIM SENTUH DAN CIUM TANGAN LELAKI BUKAN MUHRIM TERSEBAR!!


“Sekiranya kepala salah seorang daripada kamu ditusuk dengan jarum besi, itu adalah lebih baik bagi kamu daripada kamu menyentuh wanita yang tidak halal bagi kamu.” (Riwayat At-Thabrani)

Itu adalah hadith Nabi Muhammad SAW...
dan sepatutnya seseorang seperti ustazah kita ini,Mashitah Ibrahim tahu berkenaan dengan hadith tersebut..

Mungkin oleh kerana beliau sudah bergelar seorang senator dan memegang jawatan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri,maka sentuh-sentuh ni tak jadi hal punya..

Gambar Ustazah Mashitah Ibrahim mencium tangan Pak Lah kini sudah tersebar luas di internet..

Ramai yang terkejut..
ramai yang berdarah hidung..
tetapi ramai juga yang terus menghirup kopi pekat sambil kunyah nasi lemak kerana sudah tidak hairan lagi dengan pe'el ustazah yang sorang ni..


Jadi tak payah lah kita nak hairan kalau orang UMNO ni suka dedah aurat..
bergaul lelaki dan perempuan,rasuah,seleweng dan sebagainya..
kalau dah si tukang penasihat agama UMNO pun dah cenggitu rupanya,apa lagi yang kita nak harapkan..?

Kalau gambar tu kecik dan tak puas tengok..
tengok bawah ni..

Dalam UMNO orang agama tunduk pada pemimpin...

4 comments:

  1. ini bukan masitah niii..
    pelanduk 3 serupa niii..

    ReplyDelete
  2. betul3..bkan masyit ah,mahasyaitan,apsal si misai kucing tu tersengih-sengih..dpt duit zakat lg ke?nasib bek gamba lama..bnyk lg ak nk tibai ni....

    ReplyDelete
  3. mashitah la niii!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masyitah tolong jelaskan, sengaja atau terrrr, kita budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan, dah bingung ni sebab ustazah saya ajar tak buleh bersentuhan dengan bukan muhrim, yang ustazah tunjuk lain pulak!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive