Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 26 November 2012

BILLBOARD TURUN HARGA MINYAK DI HIGHWAY UTARA SELATAN DIPOTONG DAN DITUMBANGKAN OLEH MEREKA YANG SAKIT HATI!!


Billboard "Pakatan Harapan Rakyat Harga Minyak Turun" ditumbangkan oleh pihak-pihak yang sakit hati melihat billboard janji Pakatan Rakyat menurunkan harga minyak sekiranya Pakatan Rakyat berjaya membentuk kerajaan selepas PRU13 nanti..

Bila dikatakan "pihak yang sakit hati" tu faham-faham je lah..
takkan orang PR sendiri yang sakit hati dengan billboard tu pulak kan..?

Kalau dilihat dari gambar di bawah ni..
tiang billboard tu dipotong menggunakan gergaji besi..
bukannya tumbang disebabkan hujan lebat,angin ribut ke apa ker..


Dan nampaknya si pelakunya masuk dari arah dalam highway memandangkan pagar tepi highway Utara Selatan tu rosak akbat kena panjat...


Kenapa perlu dilakukan sebegini...?
kita sepatutnya sudah matang dalam berpolitk...
kalau ditakdirkan oleh Allah Pakatan Rakyat akan menang PRU 13 nanti,ditumbangkan billboard,simbah cat merah pada bas pun..PR akan menang juga

Kalau dah tiba masanya rakyat menolak BN.. BN akan tertolak juga sesuai dengan takdir Allah..
tak adanya dengan menumbangkan billboard janji PR turunkan harga minyak ini akan mengutkan UMNO mahupun BN..

Ini adalah keadaan billboard sebelum ianya ditumbangkan..

Yang pasti..
tiada lagi orang lain yang sakit hati melihat janji-janji Pakatan Rakyat di paparkan kepada pengguna lebuhraya melainkan....








1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive