Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 6 October 2012

SITUASI SEPERTI INI TAK BOLEH DIDAPATI DI MANA-MANA NEGERI KECUALI..[GAMBAR]


Situasi seperti yang ada di dalam gambar ni tidak boleh didapati di mana-mana negeri kecuali negeri Kelantan..

Yer...
hanya di Kelantan sahajalah kita boleh dapati keadaan seperti yang ditunjukkan di dalam gambar ni..


gambar yang menarik... menceritakan kesederhanaan seorang Sultan

Sultan yang berjiwa rakyat..
sampaikan "seolah-olah" pengiring-pengiring Sultan pulak yang lebih..
"seolah-olah" jer....

Sebab Sultan pakai selipar biasa..
pengiring-pengiring beliau pulak pakai kasut...

Tapi tak boleh le kita nak salahkan pengiring-pengiring tu pulak..
sebab memang kebiasaan orang akan pakai kasut untuk ke sesuatu majlis..
lebih-lebih lagi jika kena iringi seorang Sultan..

Kalau pegawai yang  iringi Sultan tu pakai selipar macam dah tak kenalah pulak...
lagi pun surelah dorang tak tahu punya yang Sultan akan pakai selipar jer..

Apa-apa pun, Sultan Kelantan memang hebat..


Orang-orang Kelantan dah ada Sultan dan MB yang bagus,berjiwa rakyat,zuhud,wara' dan alim...
jagalah Kelantan, jangan sampai jatuh ke tangan BN..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive