Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 25 October 2012

PERDANA MENTERI DAN DUA LAGI MENTERI PONTENG SIDANG DEWAN RAKYAT UNTUK BERMAIN GOLF


Dewan Rakyat adalah tempat untuk membincangkan kepentingan rakyat dan pembangunan negara..
mereka yang telah dilipih oleh rakyat perlulah menjalankan tugas mereka demi rakyat dan perlu hadiri sidang dewan ketika sidang dewan berlangsung

Ketika dalam kesibukan perbahasan yang berlaku di Dewan Rakyat yang macam pasar dan tidak terkawal..
Perdana Menteri dan dua lagi menteri ponteng sidang hanya untuk bermain golf.

Sedangkan ketika perbahasan, seseorang timbalan menteri tidak akan dapat menjawab kesemua soalan jika menterinya tidak hadir..


Itulah yang berlaku pada Timbalan Menteri Kewangan,Awang Adek pada selasa lepas yang enggan meneruskan sesi perbahasan apabila beliau tidak tahu dan gagal menjawab soalan yang ditanya..

Beliau diasak dengan soalan berkaitan kontrak LRT Ampang yang diberikan kepada syarikat George Kent dan juga soalan berkenaan peruntukan pembentungan kepada syarikat Indah Water Konsortium (IWK)

Awang Adek jadi mangsa serangan bertalu-talu dan gagal menjawab soalan yang diberikan..
kemana Bos beliau iaitu Menteri Kewangan..?


Perdana Menteri,Menteri Kewangan dan Menteri Pembangunan Wanita,Keluarga dan Masyarakat ponteng Sidang Dewan hanya semata-mata mahu lepak dengan Tiger Woods..

Menteri berkenaan adalah Najib Razak..
dialah Perdana Menteri,dialah Menteri Kewangan dan dia jugalah Menteri Wanita..
Ketika Sidang Dewan Rakyat yang membicarakan soal hidup rakyat dan soal negara..
Najib sibuk main golf dengan Tiger Woods..


Dah lah soalan Najis Mughallazah pun tak tahu..
rakyat amanahkan dia hadir sidang untuk bincang masalah rakyat pun dia tak nak hadir..

Najib nak menang lagi dalam pilihanraya nanti supaya dia boleh berseronok-seronok main golf sewaktu orang lain tengah penat bekerja ker..?
 

2 comments:

  1. alamak bro..
    dia pm bagi sebuah negara ler..
    kalau semua dia nak buat dan fikir susah le dia.. itulah sebabnya diwujudkan jawatan TIMBALAN tu..
    yang lu tak habis2 nak dengki pm kita tu apahal bro..?

    ReplyDelete
  2. cai pakatan macam liang lahad ni mmg kaki dengki...
    semua cai pakatan haram mmg cam tu..
    x habis2 nak dengki..
    dia ingat pm kita tu robot agaknya langsung x boleh nak rehat n santai..?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive