Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 11 October 2012

PAS SOKONG NASHARUDIN KERJASAMA DENGAN UMNO SEORANG DIRI


Naib Presiden PAS,Datuk Mahfuz Omar mengatakan bahawa PAS tiada masalah sekiranya Nasharudin Mat Isa mahu teruskan kerjasama dengan UMNO...

Tapi kerjasama tersebut adalah antara Nasharudin dengan UMNO sahaja tanpa melibatkan PAS..
kah..kah..kah..


Sinar Harian

Betul jugak..
kalau dah sibuk sangat nak kuatkan melayu dan Islam mengikut acuan UMNO,ikut le UMNO tu..

Daftar jadi ahli UMNO terus...
ini tidak, tak nak jugak masuk UMNO,tapi hari-hari serang PAS kat TV3...
bising kat media kata PAS tak mahu kerjasama dengan UMNO..

Kalau dah rasa UMNO sahaja boleh menegakkan daulah Islam dan menguatkan bangsa melayu di negara ni..
masuklah UMNO...
tengok boleh berubah tak nasib melayu dan Islam kat Malaysia ni..

UMNO dah memerintah Malaysia selama 55 tahun..
dan UMNO sendiri pun sudah berusia 66 tahun...
sepatutnya Nasharudin dah boleh tengok kesan daripada kerendahan moral dan nilai agama di dalam diri setiap remaja melayu sekarang ni..

Kalau nak tengok tahap pemikiran orang melayu yang mengaku dirinya Islam..
tengok sini.. [REMAJA MELAYU TOLAK HUDUD]
 
"anjing, kalau tengah tersepit,tengah lapar nak minta makan,memang muka baik sayu jer...
tapi bila dia dah kuat nanti,kita di"kokak"nya balik.."

Aku sokong UMNO kerjasama dengan PAS selepas Pakatan Rakyat mentadbir Malaysia..
kah..kah..kah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive