Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 2 October 2012

MENTERI AKUI TARIF LETRIK AKAN DINAIKKAN


Menteri BN sendiri mengakui bahawa tarif letrik akan dinaikkan pada masa depan dan ianya tidak boleh dielakkan lagi...

Ini diakui sendiri oleh Menterinya..
Datuk Seri Peter Chin Fah Kui selaku Menteri Tenaga, Teknologi dan Air..

Bila Menteri dah cakap macam tu,korang ingat dia main-main ker...
kena ingat, BN setakat ni memang tak pernah main-main kalau melibatkan bab naikkan harga barang ni..


Kalau dia dah umumkan tu maknanya tak lama dah ler..
dan kadang-kadang (situasi terkini) dia tak umumkan pun,barang tu tetap juga naik harga..

Bukan itu saje..
menteri BN ini juga turut menggunakan alasan yang seakan-akan sama dengan kenaikan harga gula sebanyak 20 sen ketika belanjawan 2013 baru-baru ini..

Jika gula dinaikkan harga supaya rakyat kurang makan gula..
maka kenaikan tarif letrik yang tidak dapat dielakkan ini menurut Chin, akan menyebabkan dan menggalakkan rakyat menjimatkan penggunaan tenaga...

Malaysiakini
Tarif letrik dijangka dinaikkan pada bulan November tahun ini..

Sekarang ni pun satu Malaysia dah merungut bil mereka meningkat secara tiba-tiba..
inikan pulak nak naikkan tarif lagi..?

Kenapa rakyat je yang kerap jadi mangsa..
tokey-tokey besar IPP apa cerita..?

1 comment:

  1. Kepada seluruh Malaysian yang dihormati;
    Bahawa Chairman Gombak MCA (Malaysia Chinese Association, YIP KUM FOOK menguna kuasa politiknya menipu wang kami di Taman Daya, Kepong(memohon gerai), merosakkan keluarga orang lain, import wanita dari China(dangin hidup)………….

    Sekira tuan-tuan dan puan-puan tidak percayai atas kejahatannya bolih bertanya orang tempatan di Taman Daya, kepong.

    Chairman MCA Gombak (Malaysia Chinese Association), YIP KUM FOOK “U” buat Dosa “U” tetap akan menimpa kesusahan tidak lama lagi. TUHAN ADA MATA.

    Respected throughout the Malaysian;
    That the Chairman Gombak MCA (Malaysian Chinese Association, YIP KUM FOOK used political power cheated our money at Taman Daya, Kepong (applying stalls), hurt people’s family, imports women from China (living meat) .............

    If ladies and gentlemen do not trust the evil, can ask local people at Taman Daya, kepong.

    Chairman Gombak MCA (Malaysian Chinese Association), YIP KUM FOOK "U" created of sin "U" will override trouble Unallocated fixed soon. GOD HAS EYES.

    整个马来西亚的尊重;
    Chairman Gombak MCA (Malaysian Chinese Association, YIP KUM FOOK(叶金福用政治权力,在Taman Daya,甲洞(申请摊位)骗我们的钱,伤害别人的家庭,从中国进口妇女 买卖色情业务...... ....

    如果女士们,先生们,不相信他的邪恶,可以问当地的人。

    Chairman Gombak MCA (Malaysian Chinese Association, YIP KUM FOOK (叶金福),叶金福 “您” 将面对因果报应。老天有眼。

    主办单位: MCA Selayang..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive