Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 6 October 2012

MAT SALLEH NI BUAT MENTERI KITA DALAM BAHAYA!!!!


Memang tak baik betul lah mat salleh sorang ni..
Nama dia Richard Alderman,dia sekarang ada kat KL ni.. 

Dia ni dah menyindir Najib dan para menteri kita ni...
dah lah Persidangan Pertubuhan Agensi Penguatkuasa Anti Rasuah Antarabangsa tu dirasmikan Najib sendiri..

Pemuda UMNO patut buat demo ni..
mungkin Perkasa juga elok pergi buat demo kat depan pejabat Agensi Penguatkuasa Anti Rasuah Antarabangsa di UK sana...


Ada ke dia kata  maklumat tentang gaya hidup ahli-ahli politik dan pegawai-pegawai kerajaan dan juga kekayaan mereka boleh didedahkan melalui media sosial..?

Harta kekayaan ahli politik kerajaan boleh didedahkan..?
ni yang buat Najib marah ni..

Ni kenyataan dia di dalam Persidangan Pertubuhan Agensi Penguatkuasa Anti Rasuah Antarabangsa (IAACA) ke-6di Kuala Lumpur..

Bernama
 Dalam Sinarharian pun ada disiarkan jugak..

Sinar
Ni tak lama lagi ni mau UMNO hantar 2 orang mamat yang baling cat merah di depan Pejabat DAP hari tu untuk baling cat merah di pejabat mat salleh ni pulak ni...


Menteri-Menteri kat Malaysia ni memang pantang kalau bab disuruh isytiharkan harta ni...
memang pantang betul..

Yang boleh kat Malaysia ni cuma yang macam ni jer..


Penyamun hanya dibolehkan isytiharkan harta pada ketua penyamun jer..
barulah tiada sesiapa yang akan didapati bersalah...


Kalau ikut pendapat Ketua Menteri Melaka yang tengah panas dengan isu majlis kahwin anak lelakinya ni pulak, pengisytiharan harta ni perlukan persetujuan semua termasuk PM (sebab dia pun tahu PM takkan setuju punya..) 

Ali Rustam kata lagi,pengisytiharan harta ni boleh membahayakan tahap keselamatan wakil rakyat atau menteri tersebut.. 

Mungkin Ali Rustam tahu Majlis perkahwinan anak lelaki dia pun tak akan semeriah seperti tempoh hari jika dia kena isytiharkan harta..

Lagi sorang menteri BN yang kata bahaya isytiharkan harta ni adalah si Nazri Aziz..

Semua jadi takut..
semua kata bahaya bila diminta isytiharkan aset mereka..

Memang menjadi pantang mereka kalau diminta isytiharkan harta ni..
tu yang secara tiba-tiba seorang pemimpin BN semasa beliau menjalankan tugasnya sebagai Ketua Menteri,dengan tidak semena-mena dia boleh jadi lelaki terkaya di Malaysia..
mungkin dia sendiri pun tak sedar harta yang "dikumpulkan" sudah sebanyak tu.

Ahli politik BN nak isytiharkan harta..?
nak senaraikan beg,jam tangan,kasut,gelang dan rambut palsu kak mah pun mau tak cukup 3 hari 3 malam...

Yang tak takut..
hanyalah pemimpin Pakatan Rakyat jer..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive