Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 22 October 2012

CARI PERBEZAAN - YANG MANA SATU WANITA ISLAM?


Dengan andaian korang semua tak tahu siapa kedua-dua wanita ini...
korang tak kenal dan tak tahu dari negara mana mereka ni datang...

Dengan andaian yang sebegitu..
dari gambar di bawah ini ..
boleh tak korang teka yang mana satu wanita yang beragama Islam dan yang mana satu bukan..?


Ingat..
tekaan mestilah berdasarkan andaian bahawa anda tidak mengenali siapa kedua-dua wanita ini...


Perbezaan pada diri mereka menggambarkan bahawa...
satu terdidik dengan cara Islam.. satu lagi tidak terdidik dengan cara islam...

3 comments:

  1. Kau nak Islam yg macam mana bro?

    Kat Malaysia ni macam2 jenis Islam ada.... Islam Wahabi... Islam Hadhari... Islam Wasatiyah... ntah lah aku pun naik pening dgn Islam kat Malaysia ni... Islam Syiah pun ada kat Malaysia ni... diperakui sah lagi oleh kerajaan... cuma kerajaan bagitau boleh amalkan tapi tak boleh sebarkan... hehehe

    ReplyDelete
  2. itulah namanya malaysia boleh dan satu malaysia..
    kau pening.. aku muntah 18 kali bila fikir nasib umat Islam di malaysia ni... tengok remaja perempuan melayu sekarang ni dah lah...
    perempuan melayu sekarang ni makin cantik,cantik rupa tapi akhlak jahanam....
    tu le ustaz kata benda2 dunia semakin cantik dan indah menggoda tanda hampirnya kiamat...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive