Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 4 October 2012

ALI RUSTAM MINTA LIM KIT SIANG,MAT SABU DAN SEMUA MENTERI BESAR ISYTIHAR KOS MAJLIS KAHWIN MEREKA PULAK


Sambil mendakwa bahawa Pakatan Rakyat dengki dengan majlis perkahwinan anak beliau apabila beberapa pemimpin Pakatan Rakyat mempertikaikan kos majlis perkahwinan tersebut yang dilihat melampaui kemampuan seorang Ketua Menteri..

Hari ini Ali Rustam minta Lim Kit Siang,Mat Sabu dan Menteri-Menteri Besar supaya isytiharkan kos belanja perkahwinan mereka pulak...



Apa lah Ali Rustam ni...
mungkin dia bengang agaknya bila rakyat jelata mula pertikaikan penglibatan jabatan-jabatan kerajaan Negeri Melaka yang terlibat sama dalan menguruskan majlis perkahwinan anak lelaki beliau,seolah-olah nak sambut merdeka lah pulak..

Rakyat sebenarnya tak ada nak dengki-dengki pun...
tapi majlis perkahwinan ni macam ada yang tak kena..


Mula-mula kata semuanya percuma kerana semuanya ditaja..
lepas tu Ali Rustam kata majlis perkahwinan anak lelaki dia murah jer,RM600 ribu jer... tak mahal mana pun...

Lepas tu..
tersebar pulak satu surat rasmi yang ditujukan kepada Yang Di Pertua Majlis di beberapa daerah bagi mengadakan satu mesyuarat khas untuk menguruskan majlis perkahwinan anak beliau...
boleh tengok sini surat tu..
[MESYUARAT KHAS PERKAHWINAN ANAK KETUA MENTERI]

Bila dah mengelabah mulalah cuba alih perhatian..
kalau Lim Kit Siang dan mat Sabu isytiharkan pun,dah tentulah kos nya tak semahal anak Ali Rustam tu...


4 comments:

  1. apa yg bleh diharap dgn pemimpin lumbu porno nie? lahabau leer pemikiran ketua menteli senohong, siakap ikan duri nie? sleupa ketam la? keh.keh.keh??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon..
      ko ni pun dah jadi lembu pakatan ke?
      jgn jadi bodoh le,kalau bukan umno takdenya negara ni merdeka,tengok sekang ni bape ramai org melayu yg kaya raya sebab umno...
      syukurr le sikit...

      Delete
    2. Melayu yang kaya tu kebanyakkan anak, suami, bini, menantu serta kroni terdekat pemimpin ulung UMNGOK. Melayu mcm hang ni dapatlah BR1M 500, rebat untuk beli tepon bimbit bila nak dekat pilihanraya, itupun setelah lebih 50 tahun UMNGOK berkuasa dan bilamana rasa nyawa hampir dipenghujungnya. hello bro, UMNGOK tu yg perlu bersyukur pd rakyat yg selama ini mengundinya. Tidak lupa juga pd pendatang yg byk membantu mereka

      Delete
    3. Adoiii lembu2 belaan kak jat da besore wahahaha bape ekor kak jat ksi ko lembu bai hahahaha ali ketam plak da jnji lu bpe puluh ribu tuk sponser lu kawin or anak lu..bleh wek metting laie wahahaha mcm nie pnya sengal org pun ada wahahaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive