Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 17 October 2012

5 RIBU HADIRIN - CERAMAH UMNO SEMAKIN DAPAT SAMBUTAN,PR SILA BERI PERHATIAN!!!


Dalam keadaan UMNO yang semakin karam kini..
nampaknya mereka semakin dapat sambutan...
PR mungkin tersilap dalam menilai UMNO...

Tak pernah dibuat mana-mana ceramah UMNO kehadiran yang sebegini ramai...
kita perlu beri perhatian semula dan jangan tersilap langkah...

Kita kena pastikan samada mereka benar-benar lemah atau pun mereka berlakon mereka lemah...


Lihat sini ramainya hadirin yang datang..


Ehh...
tu silap gambar tu...
tu gambar ceramah Anwar kat Subang Jaya tu..

kah..kah..kah..
aku saje jer nak bagi hati orang UMNO berbunga-bunga sikit...

Sebenarnya gambar yang aku nak share tu adalah gambar ceramah Pemuda UMNO di Dewan Simpang Durian, Negeri Sembilan malam tadi (malam semalam) yang tak dapat sambutan dari penduduk setempat..

Tajuk ceramah tersebut adalah "PENJELASAN BAJET 2013 vs BUY JET POPULIS PEMBANGKANG",penceramah utamanya adalah Lokman Adam..

Tengok bagaimana kerusi plastik tidak berganjak dari kedudukannya...





Kalau berdasarkan pada gambar ni..
memang UMNO tidak buat-buat lemah...
tapi memang mereka sedang benar-benar lemah dan lemau....
Pakatan Rakyat memang tidak silap dalam menilai kekuatan UMNO kini...


Gambar-gambar ni buat mengganggu Najib je yang kini sedang menelaah buku agama sekolah rendah berkaitan najis mughallazah....
selepas beliau dimalukan oleh pelajar sekolah rendah Kiaramas..

Di mana rakyat semakin bijak..
di situlah UMNO semakin hilang kuasa..

1 comment:

  1. wah, tumpang simpati, kerusi lagi banyak dari org yg datang, kalau menang jugak BN dlm PRU13 ni, nmpk sgt lah menipunye, ni ribu2 ape yg datang? ceramah MLM lagi ramai dari ni bro (aku anti MLM) haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive