Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 25 September 2012

ZAHID DAH SIASAT SENDIRI - DAN ZAHID KATA SKANDAL PEMBELIAN RIV TIDAK PERLUKAN SIASATAN PIHAK LUAR


Memang best le kalau kita jadi pemimpin kat Malaysia ni...
kalau buat salah pun..
kalau ada penyelewengan yang kita buat pun..
SPRM tak boleh buat apa-apa dengan kita..

Bukan tu jer..
malah kita boleh pulak ambil alih tugas SPRM tu dengan kita menyiasat diri kita sendiri...

Dan lepas tu kalau kita dah puashati dengan siasatan kita ke atas diri kita sendiri tu,dan jika kita dapati diri kita tak melakukan kesalahan besar...

kita boleh umumkan pada umum yang kes ni tak perlu dibawa kemana-mana dan tak perlukan campurtangan dari pihak luar..


Beliau berkata siasatan itu bukan sahaja mengambil kira aspek harga tetapi semua dokumen pembelian seperti spesifikasi dan pakej pembelian yang melibatkan latihan.

Ahmad Zahid sebelum ini dilaporkan berkata kementeriannya tidak akan bertolak ansur, sama ada dengan syarikat pembekal atau mana-mana pegawai yang masih bertugas atau telah meninggalkan kementerian, sekiranya mereka didapati terlibat dalam sebarang penyelewengan dalam tawaran pembekalan RIV itu.
  
Sultan Johor pada majlis ulang tahun Rejimen Gerak Khas ke-47 di Kem Iskandar, Mersing, Johor 8 Sept lepas dilaporkan bertitah harga RIV yang dianugerahkan oleh baginda ialah RM150,000 berbanding RM690,000 yang dijual oleh pihak pembekal.


Sinarharian


Jadi...
saya, dengan ini mengumumkan kamu,iaitu diri saya sendiri, bebas dari sebarang perlakuan rasuah...
kah..kah..kah...
UMNO..UMNO...
kamu ingat rakyat ni bodoh bahalol ker...

Sesuka hati dia jer...

Kalau betul tak salah dan telus,janganlah buat sesuatu yang boleh timbulkan fitnah...
dan bagaimana nak elak dari timbulnya fitnah..?
mintalah SPRM siasat...
bukan menyiasat kementerian sendiri...

SPRM pun alahai...
dalam kes-kes macam ni,boleh duk diam jer...

Kalau kena tang Pakatan Rakyat,SPRM siap boleh kata "kita boleh siasat walaupun hanya sekadar dari laporan dalam internet.."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive