Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 30 September 2012

PANAS!!! NAJIB AKUI PEMIMPIN BN DALAM KEADAAN TAKUT DAN TERDESAK.


Najib mengakui pemimpin-pemimpin BN kini dalam keadaan yang terdesak dan "takut turun padang", mungkin mereka tahu bahawa mood rakyat kini berada dalam mood menolak BN dari tampuk pemerintahan Malaysia..

Pengakuan Najib itu didedahkan semasa merasmikan Persidangan Perwakilan Nasional ke-41 parti Gerakan..

Najib menggesa pemimpin BN jangan lagi takut untuk turun ke gelanggang..
dia juga menggesa supaya pemimpin BN "lawan apabila anda dalam keadaan terdesak".



Kalau kita lihat,memang ada kebenarannya..
kebanyakan ceramah-ceramah yang diadakan oleh BN kini selalu mempergunakan "katak-katak" menyampaikan fitnah...
menunjukkan pemimpin BN tidak lagi yakin ceramah anjuran mereka mampu menarik rakyat supaya datang mendengar..
tidak yakin untuk berhadapan dengan rakyat...

Itulah sebabnya kini..
kebanyakan majlis anjuran BN sentiasa disediakan hadiah-hadiah cabutan bertuah bagi menarik minat rakyat supaya datang..


9 comments:

  1. pakatan haram jadah le yang semakin berpecah,pru kali ni konfim kalah,lepas tu anwar ibrahim boleh bersara.. mampus lagi baik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang macam waris ni adalah lambang UMNO sekarang..
      meroyan tak habis2....

      Delete
  2. Yang nak mampos umno haramjadah..

    ReplyDelete
  3. Pilih la yg lebih baik...no body perfect...

    ReplyDelete
  4. Confirm PRU13 PAKATAN RAKYAT LEAD BY DSAI TO PUTRAJAYA.....SEE YOU THERE DSAI....HOO...HOOOO!

    ReplyDelete
  5. Kalau berani turun lah gelangang debat dgn dsai..jgn cakap berdentum-dentum tapi diri sendiri pn mcm tak ada telor..hahahaha lawak la ko ni bijan...ckp belakang2 je berani...

    ReplyDelete
  6. najib pesan dengan cai2 dia jangan takut...yang aku hairan tu kenapa yang dia pulak takut nak debat dengan DASI....?mcm ketam ja ni...layak ke jadi pemimpin ni...?hehehehe....lu pikir lah sendiri..(pinjam kata2 nabil) hehehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive