Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 11 September 2012

MEMANG SAHIH LAGI BENAR - ANWAR DITOLAK JADI IMAM!!


Anwar ditolak jadi imam...
aku memang tak dapat nak nafikan perkara ni..
perkara yang berlaku baru-baru ni tak dapat kita nak sorokkan lagi kerana ianya berlaku di hadapan beberapa orang yang lain....

Dalam hal ini..
bila dah berlaku dihadapan orang lain dan dirakamkannya pulak...
maka kita tak boleh nak nafikan....
walaupun kali ni blogger UMNO tak mainkan isu video ini..
maka biarlah aku mengambil bahagian kongsikan kepada semua...

 
Anwar memang ditolak jadi imam...
tapi bukan ditolak atau pun dilarang dari menjadi imam,sebaliknya beliau diminta oleh para jemaah supaya mengimami solat...
dalam istilah kita orang melayu ni kita selalu cakap "tolak jadi imam.." "dorang tolak aku jadi imam"...

Memang beginilah keadaannya ciri-ciri pemimpin di dalam Islam...
pemimpin didalam Islam bukan sahaja perlu meminpin kita dari hal keduniaan..
tetapi juga memimpin kita dalam jalan ke akhirat dalam ibadah...

pada sesiapa yang tak tahu...
Anwar ni semasa beliau menjadi Menteri dan Timbalan Perdana Menteri dulu beliau selalu juga membaca khutbah di masjid-masjid...

Najib pun kadangkala dia ditolak juga kedepan... tapi dalam acara-acara yang macam kat dalam video dibawah ni ler.... Najib gangnam style!!.. 
Lepas ni mesti Najib belajar jadi imam solat pulak...
kah..kah..kah..

2 comments:

  1. SELAMAT MALAYSIA
    Ketua Pemuda Gombak MCA Yip Jiun Hann
    “U” Punya Bapa YIP KUM FOOK melakukan hal jahat, tipu wang orang, tipu WANITA, merosakan keluarga orang lain, makan duit Tokong………….telah membangkitkan orang ramai naik marah.
    “U” sepatut menasihat Bapa berkelakuan baik tetapi dengan dukacita sebaliknya “U” membangkitkan nama pemimpin Negara kita PM Najib Tun Razak dan Ketua MCA Dr chua Soi Lek pun bersama kelakuan mengapa orangramai tidak menyoalkan?
    “U” memang kurang ajar, sebagai seorang ketua pemimpin Pemuda MCA Gombak sepatutnya menjunjung pemimpin dan hormat Negara, bukan membusukan pemimpin dan menburokkan nama kebaikan Malaysia.
    Sekiranya “U” tak suka Negara Malaysia, lebih baik “U” dan Bapa “U” keluar Negera ini.
    Kita harap pemimpin kita mengambil tindakan kepada dia. Supaya nama kebaikan Malaysia dapat di pertahankan.
    Sekian, Terima Kasih.
    YANG BENAR,
    RAKYAT YANG SAYANGI MALAYSIA
    GOMBAK, SELANGOR

    SAVE MALAYSIA
    MCA Youth chief Gombak Yip Jiun Hann
    "U" Your father YIP KUM FOOK do evil, cheated money, deceit WOMEN, family confuses others, eat Temple money ............. Temple crowd are very angry.
    "U" should advise your father to do good things but with sadly "U" try to put bad name of our PM Najib Tun Razak and MCA chief Dr Chua Soi Lek , why people did not question it?
    "U" was rude, as head of MCA Youth leader should honour and respect our leaders, not try to destroy our leaders and make bad name of Malaysia.
    If "U" does not like Malaysia, the better "U" and your father can out of this Country.
    We expect our leaders to take action on him. So that the good name of Malaysia can be defended.

    Thank you,
    THE TRULY,
    People Who Love Malaysia
    Gombak

    ReplyDelete
  2. Mengikut hukum Islam, sah sembahyang kita jika diimamkan oleh seorang peliwat dan penzina tegar. Perbuatan liwat dan zina tu dia dengan Allah saja.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive