Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 20 September 2012

KALAU HEZBOLLAH JUMPA MAHATHIR!


 
Kalaulah Hezbollah tahu apa yang Mahathir pernah katakan berkenaan Nabi Muhammad SAW..
kalaulah Hezbollah tahu Nabi Muhammad SAW dihina di negara Malaysia yang Islam Hadhari ini..
mungkin fatwa yang sama yang dikeluarkan ke atas pengarah,penerbit dan pelakon-pelakon filem Innosence of Muslims kan dikeluarkan juga ke atas Mahathir ini..

Tetapi Mahathir bukanlah Nakoula Basseley...
Mahathir bukanlah seorang Kristian...
maka masyarakat malaysia,UMNO khususnya hanya mendiamkan diri bila mendengar kata-kata Mahathir tu..
semuanya menelan air liur terkilan... 

 "Sapa tau janggut Nabi macam mana? Sapa biasa tengok janggut nabi, ada gambar?  Kita tak
tau. Ada pulak yang kata janggut mesti sampai ke pusat. Ada yang specialsikit macam tu! (ketawa). Apakah kita nak jadikan ini ukuran agama Islam kerana kita berjanggut maka kita Islam. Kononnya Sunnah Nabi. Kita tak tau. Kita tak tau sebenarnya macam mana janggut dia (Nabi) (menahan ketawa). Di zaman itu nak cukur pun mudah ke? Dia bukan ada Gillette. Zaman nabi ada Gillette ke, tak dak. Pisau cukur pun tak dak masa tu. Jadi masalah macam mana nak cukur masa tu. Lepas itu, dia berjalan sana sini naik unta. Bukan nak dapat air banyak... padang pasir".


- Ucapan Dr. Mahathir Mohamad, Majlis Tertutup Majlis Agama Kebangsaan, 1997.


“ Hanya yang diperlukan ialah bersyukur kepada Tuhan. Nikmat dan rezeki yang kita dapati bukan daripada orang yang menyampaikannya. Jika tidak orang itu, orang lain yang akan menyampaikannya. Jadi kita juga TIDAK PERLU berterima kasih kepada Nabi Muhammad s.a.w. Jika tidak Nabi Muhammad, orang lain yang akan diutuskan untuk menyampaikan agama Islam. Oleh itu TIDAK PERLULAH kita mengagung-agungkan Nabi Muhammad. Memadailah dengan bersyukur kepada Allah s.w.t sahaja.”

- Ucapan Dasar Presiden UMNo, Dr Mahathir Mohamad. Petikan dari Berita Harian/Utusan Malaysia 11 Mei 2000 


Fatwa ke atas kumpulan penerbitan filem yang menghina Nabi Muhammad SAW..


Nasib baik Hezbollah tak tahu...

6 comments:

  1. Ketua M.C.A Gombak YIP KUM FOOK,
    Perkara U buat salah (jahat), tipu wang orang ramai, tipu perempuan dan wang perempuan, makan wang Tokong ……U sekiranya manusia U mesti bertanggongjawab sendiri.

    U menlaporkan kepada Polis. Polis mesti akan guna otaknya menyiasat mana yang betul dan mana yang tipu. Siapa makan cilli padi, siapa akan rasa pedasnya.

    Kalau U Jantan, gunalah nama U sendiri bertekal di Internet, jangan guna nama yang Suci SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KULAU LUMPUR, MALAYSIA, bagi menyembunyikan diri..

    Head of M.C.A Gombak YIP KUM FOOK ,
    U do mistake (crooks), lies of money people, lies of women and money women, eat money Temple, U are human being should be charged with the responsibility themselves.

    U report to police. Police must use his brain will investigate what is right and what is wrong. Anyone eat Cilli Padi, Anyone will feel the spiciness.

    if U males, U use own name against on the Internet, do not use the Holy name of SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KULAU LUMPUR, MALAYSIA, for hide yourself ..


    Head of M.C.A Gombak YIP KUM FOOK ,
    你做邪恶的事,骗公众的钱,骗女人和骗女人的钱,吃寺庙的钱...... 你应该自己负责任。

    你向警方报案。警方一定会使用大脑进行调查,谁是错误, 谁骗人的钱.。谁I吃辣椒,谁会觉得辣。

    你如果是男性,在互联网上使用自己的名辩论,不要使用神圣 SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KULAU LUMPUR, MALAYSIA,的名来隐藏自己..

    YOUR TRULY

    MCA MALAYSIA

    ReplyDelete
  2. knp xda link keratan utusan utk membuktikan ini bkn fitnah

    ReplyDelete
  3. utusan mana nak siarkan benda ni semua...
    utusan tu pun memang utusan fitnah... hehehe..

    ReplyDelete
  4. Teringin nk tgk ucaoan tun yg complete pls...tq

    ReplyDelete
  5. Semoga ngko puas hati bila dapat spin statement che det. Semoga sempat bertaubat sebelum masuk liang lahad ye...

    ReplyDelete
  6. Mahathir ni khabarnya suka membaca tapi berdasarkn pemikirannya, mesti tak pilih buku agama punye. Dia tak pernah baca ke seorang pelawak zaman firaun dulu terselamat drp mati dlm laut yg dibelah dua semasa mengejar Nabi Musa disebabkn dia penah tiru gaya Nabi Musa? Allah SWT selamatkn dia drp mati dlm kehinaan disebabkn dia penah tiru gaya rasul. Amacam kita umat nabi Muhammad? Dah rasa diri tu hebat sgt ke sampaikn tak nak peluang keemasan ini utk mdpt kasih sayang & keampunan Maha Pencipta kita dengan mengikut cara hidup Rasulullah SAW iaitu kekasih Allah? Ditambah dgn ilmu agama yg mendalam & amalan baik yg banyak, semoga kita semua menjadi umat yg paling beruntung di hari penghitungan kelak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive