Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 18 September 2012

HINA NABI MUHAMMAD SAW KETIKA DEMO BANTAH FILEM HINA NABI MUHAMMAD SAW?


Nak bantah filem yang menghina Nabi Muhammad SAW..
tapi nak eja nama Nabi Muhammad SAW pun salah...
Nabi Muhammad SAW, dieja sebagai "Nabi Mummad"

Macam mana lah bangsa kufar nak gerun kalau macam ni...


Kan ke memalukan...








Lepas tu siap buat muka happy lagi...
iye ker betul-betul marah ni..?
ni kalau nampak dek pejuang Palestin ni,mesti dorang marah dengan puak-puak yang digelar oleh Tun M sebagai "syaitan yang dikenali"

Tak serius langsung dalam menunjukkan kebencian terhadap filem yang menghina Nabi Muhammad SAW..

muka happy jer...
Mungkin puak-puak ni sebenarnya tak marah sangat pada filem yang menghina Nabi tu..

Sebab sewaktu Presiden dorang sendiri menghina junjungan besar ummat Islam,Nabi Muhammad SAW,
tak ada seorang pemimpin UMNO yang melenting pun...
masa tu tak ada sorang pun yang sibuk nak buat demo bantahan terhadap kenyataan Tun M pun..?


Achaner ler tu...?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive