Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 25 September 2012

EDISI MUNTAH - WANITA UMNO GOYANG PUNGGUNG BERJOGET



Kalaulah kita angkat pejuang-pejuang yang suka berjoget ni memimpin kita..

maka generasi kita akan datang pun sudah tentulah akan suka berjoget jugak...
sebab acuan sistemnya dah macam tu..

Mari kita lihat sekumpulan Wanita UMNO berjoget sakan di satu majlis yang digelar Merdeka Raya..


Dan cai UMNO kena peratikan betul-betul, kot-kot ada muka mak korang kat sini...





Patut ler UMNO boleh bertahan sehingga sekarang..
ramai sangat yang spesis macam ni dalam UMNO...
dan patut le program agama di masjid-masjid yang dikuasai orang UMNO macam hidup segan mati tak mahu...
sebab kat masjid tak boleh buat acara joget macam ni...

Al maklum le,Tun M kata ini adalah "syaitan yang dikenali"..
apa nak buat...

Tu anak buahnya..
nak tengok bosnya pulak tengok bawah ni..




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive