Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 22 September 2012

DULU YAKIN,KINI NAJIB MERAYU MINTA DIBERI LAGI SEPENGGAL


Najib mohon lagi sepenggal...?
aik.. hari tu aku ingatkan Najib benar-benar yakin BN akan menang besar dalam PRU 13 ni..

Kenapa pulak sekarang ni dalam nada merayu mohon diberi lagi sepenggal untuk BN memerintah..?
takkan dah tak yakin nak menang sehingga sanggup keluar kenyataan merayu..?

Masa perhimpunan ulangtahun UMNO di Bukit Jalil hari tu Najib siap cakap
ikutkan hati dia mahu jumpa Agung keesokan harinya untuk membubarkan Parlimen bila tengok sokongan ahli UMNO yang datang ke Bukit Jalil dengan ditanggung makan,minum,pengangkutan dan hotel..
opps,lupa wang belanja sekali..

Nak minta peluang untuk diberi lagi sepenggal apa ke jadahnya..
dah berapa penggal dah korang memerintah..?
sehingga 1.3 juta hektar tanah melayu hilang..
saham bumiputera sebanyak RM54 bilion kini hanya tinggal RM2bilion sahaja...
pegangan ekuiti bumiputera masih lagi tidak mencapai 30% seperti yang digariskan oleh Dasar Ekonomi Baru..

Malaysiakini
Yang kaya raya hanya pemimpin UMNO dan kroni mereka sahaja..
dan kini kamu masih nak minta kami beri kamu peluang lagi sepenggal supaya kamu dapat mengkekahkan ekonomi negara sebelum kamu di talkin kan..?
soorryyyy...!!


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive