Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 17 September 2012

AIR KOPI DAN TELUR LEBIH MUDAH DICUCI BANDING CAT - ITU PASAL LE.


Kadang-kadang politik Malaysia ni semakin lama semakin kelakar...

Mana taknya...
setiap apa yang Pakatan Rakyat alami, BN pun cuba samakan keadaan jugak...
konon-kononnya dia pun senasib dengan Pakatan Rakyat..

Bila beberapa Pejabat DAP dibaling dengan cat merah...
cat yang macam ni... yang payah nak dicuci...



Maka kini...
GERAKAN cuba menyamai kedudukan pulak...

Ketua GERAKAN Pulau Pinang, Dr Teng Hock Nan mendakwa Pejabat GERAKAN
kena simbah jugak...
bukan kena dengan cat...
tetapi kena simbah dengan air kopi dan telur...

Malaysiakini
Kenapa air kopi dan telur..?
kenapa bukan kena baling dengan cat merah...?

Tapi bila difikir-fikirkan..
kan ke air kopi ni senang je nak dibasuh..
begitu juga dengan telur...
simbah air... hilang ler kesannya..
itu pasal ler....

Hmmm... macam-macam...

Nak tiru...
tapi tak nak bersusah payah... 
Pejabat DAP kena simbah dengan cat merah,sebab si pelakunya memang berniat mahu menyusahkan pekerja pejabat DAP...
Sebab mereka tu musuh DAP,apa dia peduli.... 

Dalam kes pejabat DAP disimbah cat...
laporan polis juga telah dibuat dan siap ada rakaman CCTV lagi dan diserahkan pada pihak polis untuk siasatan...

Tapi dalam kes pejabat GERAKAN ni...
Kalau mengikut laporan dalam Sinar Harian...
tiada langsung laporan polis yang dibuat..

Lepas tu, air kopi...
Air kopi..?
kah..kah..kah..


2 comments:

  1. dap le yang simbah cat kat pejabat sendiri...
    pastu nak salahkan umno pulak....
    piiirraaah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tu lah... DAP ni mmg suka main cat merah... DAP ni tiada motif politik pun.... yang gerakan ni mmg ada motif pulitik... kesian Gerakan... siapa yang punya keje? DAP jugak yg punya keje... hehehe

      Agaknya yang bas kena simbah cat merah tu pun PKR jugak lah yg buat... takkan UMNO pulak nak buat ye tak? hehehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive