Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 9 August 2012

VIDEO CHUA SOI LEK HINA HUKUM ALLAH!!


UMNO nak mainkan isu hudud..?
UMNO nak mainkan isu hina Islam..?
siap panggil ustaz yang tak faham apa-apa pasal politik...

Kemudian suruh dia bercakap soal halal haramnya undi DAP..

Bagi aku UMNO silap besar bila nak mainkan isu hudud ni..

sebab yang paling lantang membantah hudud ni adalah MCA,parti komponen BN...
dan yang kedua adalah UMNO tu sendiri..

Penentangan mereka terhadap hukum Allah,bukanlah sesuatu yang baru..
dah lama dah...

Contohnya..
macam Chua Soi Lek di dalam video dibawah ni..
ada ke dia kata,kalau buat hudud ekonomi akan jatuh...

Dia siap perli lagi bila kata hudud sebenarnya tak mampu selesaikan masalah rasuah...

Jadi...
aku nak tanyalah kat Ustaz penyanjung Najib tu  pulak atau pun kat mana-mana orang melayu dalam UMNO,macam mana tahapnya si Chua Soi Lek ni...

Selamba jer dia hina hukum hudud...
Ustaz Fathul Bari dan Harussani tak nak kata apa-apa ker..?

Tengok video ni,Chua Soi Lek kelihatan bergaya menghina hudud..

Ustaz si penyokong Najib tu, dah diberi ke duit pada dia..?
jangan aniaya dia,kesian dia.. dah tua dah tu..
penyokong Najib tu...

2 comments:

  1. Klau kt negara yg betul2 negara islam ar da lama mati soi illek nien.adoiii apo la nk jd ngan ulama2 umno nie..fatul bari tu wa respek mula2 tp skang klau jmpa nk je aku ludah kt muka dia..nmpk sgt ko tu org yg ada ilmu tp sggup kena ccuk idung sbb duniawi adoiii..inilah tnda2 dunia nie da uzur yg benar disalahkan dan salah dibenarkan oleh ulama2 yg mcm nie..dlm hadis Nabi S.A.W. tnda2 kiamat islam itu jd susah seperti menggenggam bara api..itu yg aku dgr dr kuliah2 agama jika salah tolong betul..takbir

    ReplyDelete
  2. Saudara-saudara dan Saudari-saudari Yang Di Hormati
    Bahawa MCA Gombak pegurusi YIP KUM FOOK dan anaknya Yip Jiun Hann (Permuda MCA Gombak) bukan sahaja menggunakan kuasanya menghisap wang KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. Tetapi lebih dahsyat, ialah menipu wanita-wanita dan merosakan keluarga orang lain. Mereka sebenar-benarnya orang yang jahat dan tak bermoral

    Saya mengemukakan kesal yang benar ini, tujuan ialah harap orang ramai, khasnya wanita dapat mengambil perhatian supaya jangan terjerat oleh manis-manis mulutnya akhir akan meninpa kerugian dan kesakitan yang besar

    马华公会鹅唛區会主席叶金福律师与马华公会鹅唛區会叶君瀚青年圑長, 不但无耻的利用KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia.宗教之名捞取权和私利之外, 叧一大罪悪是, 他们仗着权势, 甜言蜜語, 誘骗良家少女, 骗财骗色, 三妻四妾, 破坏别人的家庭. 父子两人, 无悪不做, 实是大色狼, 大老千,缺德的败娄.

    今天我把实事公告大家, 是希望公众, 特别是良家少女, 要多多小心, 提防这一娄假面具的佛教徒, 以免一失足成千古恨.

    Brother And Sister Of the respectfully
    That YIP KUM FOOK, MCA Gombak chairman and his son Yip Jiun Hann (Youth MCA Gombak) they are not only used of power to suck Temple’s money of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. But far worse, they are cheating women and make people family broken. They truly wicked and immoral

    Bring forward. I regret that this is true, the purpose is to hope for public, and especially women take care not to be trapped by the end of sweet mouth will override of great loss and pain

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive