Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 2 May 2012

VIDEO PILIHAN KEGANASAN POLIS PALING GAMPANG DALAM BERSIH 3.0!!


Ini adalah video yang menjadi pilihan aku sebagai video yang paling ganas yang terakam,dalam video ini jelas memaparkan bagaimana orang awam ditangkap dan dibelasah walaupun pada tahap dia sudah tidak mampu melarikan diri lagi...

Walaupun duduk diam,dia tetap juga dipukul bertalu-talu sehingga menyebabkan dia tidak lagi tahan dan cuba melarikan diri...

Kalau aku pun, aku akan cuba lari..
ye lah kalau duduk diam pun kena pukul tak henti-henti
jugak..
tapi nak lari pun kiri kanan depan belakang penuh dengan polis...

Yang polis Malaysia ni punyalah bangang tu kenapa..?
dah tentu boleh garikan sahaja lelaki tu dan bawa naik trak,tak payahlah nak pukul-pukul...
ini tak,polis lain yang tak terlibat dengan penangkapan tersebut pun tetap juga ambil bahagian memukul dan menampar lelaki tu..

Inilah video keganasan polis yang terakam yang menjadi pilihan aku untuk menunjukkan keganasan polis kerajaan BN...

Dan video kedua di bawah ni pulak aku kategorikan sebagai video yang paling "gampunk"
aksi dalam video ini lebih macam kepada macam sekumpulan geng samseng memukul seorang lelaki..
dah lah tu..
buat didalam perkarangan masjid pulak tu...


Nabi Muhammad SAW pun,di dalam peperangan...
melarang tenteranya mengganggu atau memburu musuh sekiranya musuh tersebut pergi berlindung di dalam rumah ibadat,walaupun rumah ibadat yang menjadi perlindungan mereka tu bukan masjid...
tetap juga Nabi Muhammad SAW melarang untuk memburu mereka...

Tetapi polis kerajaan BN ni tak kira samada masjid atau tidak..
yang penting dia nak kejar,tangkap dan belasah orang tu tak kira dimana sekalipun...

Inilah satu sistem dan sikap yang perlu kita tolak di dalam PRU 13 nanti...

Duit gaji polis tu datang dari mana..?

5 comments:

  1. magkuk punya cite...cuba duk umah xkena apa2 pun

    ReplyDelete
  2. apa dalam malaysia ni rakyat tak boleh berhimpun ker..? rakyat kena setuju jer dengan kerajaan macam lembu kak jat walaupun tahu sistem yang ada sekarang ni tak betul dan menzalimi hak orang lain..?
    mana demokrasinya malaysia kalau semua tak boleh..?
    perkasa dan umno buat demo kat SUK kita tak ada kacau pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. GOOD JOB PDRM....LIANG LAHAD KAU YANG BANGGANGGGGGGGGG.......INGAT NAK SURUH POLIS TU TENGOK SAJA...

      Delete
  3. Polis nak pertahankan apa..?padang dataran yang kosong..?
    kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  4. Bersih sepatut nya putih kerana jika ia terus menjadi kuning ianya sendiri tidak akan bersih buat selamanya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive