Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 2 May 2012

PANAS!! SAMSENG MIC PUKUL MASYARAKAT INDIA YANG MAHU BERTEMU NAJIB DI PEJABAT PM


Hari ini pada jam 11am...
satu perhimpunan aman diadakan di Putrajaya bagi membawakan isu adik B Reshina yang sudah bertahun-tahun memohon IC bagi membolehkan beliau meneruskan pelajaran...

Untuk makluman...
Ibu bapa beliau adalah warga negara malaysia dan mempunyai Mykad seperti warganegara yang lain juga...



Kenapa Jabatan Pendaftaran Negara dan Kerajaan Malaysia agak sukar memproses mykad bagi rakyat sendiri..?

Sedangkan kerajaan sanggup menyediakan mykad kepada warga Indonesia dan Myanmar sempena Pilihanraya Umum...
siap buat kursus sulit lagi dan makan minum mereka ditanggung sepenuhnya...

Perhimpunan aman yang diharapkan akan dipandang oleh Najib selaku Perdana Menteri bagi kesemua rakyat Malaysia ini berakhir dengan lagak ganas samseng-samseng MIC di hadapan Pejabat PM sendiri...

Samseng-samseng ini memukul peserta perhimpunan yang inginkan suara mereka didengar...

Dan ini adalah antara muka samseng tersebut...

Tidak cukup dengan itu,ahli-ahli PKR yang ingin melindungi adik Reshina dan peserta perhimpunan turut dipukul dengan ganasnya oleh samseng-samseng MIC ini...
termasuklah saudara Murali ini dari PKR Puchong...

Murali kena pukul beramai-ramai selepas beliau cuba menghalang adik Reshina dari dipukul oleh samseng-samseng MIC tersebut....
 


Murali - ketua cabang PKR Puchong

Pegawai polis yang berada di tempat kejadian seolah-olah tiada kuasa apa-apa dan tiba-tiba menjadi lemah apabila berhadapan dengan samseng MIC...
keadaan yang sama apabila polis berhadapan dengan samseng UMNO...

BN memang sebuah gabungan samseng-samseng tanahair ker..?

Dan polis tak ada kuasa ke atas mereka..?

Najib patut bertanggungjawab apabila rakyat mahu bertemu dengan beliau tetapi samseng dari BN yang datang menjemput rakyat  dengan "buku lima" mereka..

6 comments:

  1. polis cawangan umno..skrg ni...

    ReplyDelete
  2. beginilah akibatnya yang rakyat kena tanggung apabila kita benarkan mereka berkuasa selama 55 tahun....
    nak sedarkan orang yang mendongak ke langit tanpa henti ni kita kena tundukkan kepala mereka pandang ke bumi pulak...
    PRU13 kita mampu mengubahnya...

    ReplyDelete
  3. Hang jangan kata BN parti samseng. Duduk diam diam dah ler. Kang najib adu kat rosmah baru kau tau langit tinggi rendah. Mau terkucil dalam seluar ko. Aku Tabik ngan bn terutamanya jambul kak semah

    ReplyDelete
  4. pegi teliti gambar azmin ali betul ke tak ais krim

    ReplyDelete
  5. bagus-bagus. samapai rakyat yang berhak pun diorang tanak bagi ic. Salah juga mak bapak yag gagal daftarkan anak masa kelahiran. kalau takde bukti kelahiran memang sukar nak pastikan tuntutan mereka benar atau palsu.
    http://wasukalu.blogspot.com/2012/05/inilah-murali-yang-kena-belasah-mic.html

    ReplyDelete
  6. Macam mana warga asing seperti bangla. Myanmar.pinoy semua ada ic .B.N kotor.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive