Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 17 May 2012

GAJI PEMANDU ZAHIDA DIBAYAR OLEH SHAFIE APDAL,TAPI ZAHIDA TAK KENAL SIAPA SHAFIE APDALTU.


Hari ini Zahida Rafik sekali lagi menafikan dakwaan bekas pemandu beliau dan megatakan bahawa beliau tiada kaitan dan tidak kenal dengan Shafie Apdal...

Yang aku hairan adalah..
jika beliau tidak mengenali Shafie Apdal tu...
kenapa pulak  Shafie Apdal menggajikan seorang pemandu dan kemudiannya menyuruh pemandu tersebut menjadi pemandu khas kepada Zahida Rafik..?



Tak ke bangang namanya tu..?

Kisah Zahida Rafik dan Menteri UMNO Shafie Apdal yang tidak berapa nak afdal tu memang sudah diketahui umum pun....
cumanya mereka kini buat seolah-olah mereka tidak bersalah...
itu yang berlaku saman menyaman tu...
dan keluarlah penafian demi penafian...

Semalam bekas pemandu peribadi Zahida Rafik yang gajinya dibayar setiap bulan oleh Menteri UMNO,Shafie Apdal membuat pengakuan bahawa beliau mengetahui dan menyaksikan bagaimana wang dimasukkan ke dalam akaun Zahida Rafik..

Lihat Video ini..


Noor Azman Azemi yang muncul kali pertama di khalayak umum berkata berkata jumlah tersebut merupakan jumlah paling tinggi yang pernah dibawa untuk dimasukkan dalam akaun milik Zahida, pada tahun lalu.

"Yang paling rendah sekali RM100,000... saya tak tahu dalam beg ada RM 1juta.

"Bila masuk ke dalam bank, baru saya tahu dalam beg itu, yang saya bawa ada RM1 juta... Itu nilai paling besar pernah saya bawa," katanya sambil mengesahkan ia dibawa masuk ke dalam bank dalam bentuk tunai.

Noor Azman berkata sepanjang tiga tahun bekerja beliau selalu membawa pelakon jelita itu untuk memasukkan duit yang didakwanya daripada Shafie ke dalam bank.

"Saya tidak pernah membawa duit itu, sendiri... Saya membawa dengan Zahida Rafik sekali. Saya tidak akan dibenarkan membawa duit, sendiri," katanya.

Penafian yang dibuat oleh Zahida ni boleh lah kita samakan dengan penafian yang pernah dilakukan oleh Sharizat Jalil...
kalau korang ingat Sharizat Jalil pernah menafikan beliau mengetahui segala pembelian harta peribadi keluarga mereka yang dilakukan oleh suami beliau dan anak-anak beliau...

Konon-kononnya suami Sharizat beli harta berjuta-juta tu tanpa pengetahuan dia...
samalah macam Zahida ni...
pemandu dia tu gajinya dibayar oleh Shafie Apdal..
bagaimana pulak dia kata dia tak kenal dengan Shafie Apdal..

Tapikan...
penafian bodoh yang semacam ini akan tetap juga dipercayai oleh pembaca utusan tegar...
kita tak boleh buat apa-apa...

Mereka seakan tidak berminat nak tahu macam mana Shafie Apdal tu boleh ada wang yang sebanyak itu....
 

 

2 comments:

  1. masa menguli perempuan artis memang lalok

    tapi bila kantoi kes mcm ni, artis mcm tu mesti menjawab yang lalok juga hingga akan terburai segala rahsia daddy nya.

    tu la ,lain kali nk car iawek biarlah yg pandai sikit.

    sekarang Shafie UP BEDAL pun sudah penin.

    tu lum lg kira serangan mem kat rumah tu.

    ReplyDelete
  2. masalahnya ada kawan aku nampak artis nie dengan menteri berkenaan kat london dulu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive