Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 11 May 2012

CERAMAH ANWAR DI SUBANG JAYA - ANWAR YAKIN PR TAWAN PUTRAJAYA!!


Walaupun dikatakan hasil tinjauan Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaysia (UMCEDEL) mengatakan 49% rakyat menyokong BN dalam PRU13 akan datang,namun hasil tinjauan itu tidak boleh diambil kira sebagai satu keputusan yang menentukan keputusan Pilihanraya Umum ke 13 nanti..

Ini kerana hasil tinjauan tersebut  hanya melibatkan tinjauan terhadap seramai 2,282 responden sahaja..
tinjauan yang dilakukan oleh Universiti malaysia itu dilakukan diantara 31 March hingga 15 April 2012 lalu..


Anwar didalam ceramah beliau di Komplek Sukan 3K di SS13,Subang Jaya malam tadi..


Seperti sebelum ini,beliau kekal yakin Pakatan Rakyat akan menawan Putrajaya pada PRU 13 nanti...

Ini berikutan gelombang kebangkitan yang ditunjukkan rakyat termasuklah juga kebangkitan rakyat di Sabah dan Sarawak pada masakini yang selama ini merupakan "kubu" kuat yang menyumbangkan banyak kerusi parlimen kepada BN..

Anwar berkata..
"buatlah pilihanraya bila pun...
bagilah kepada (peneroka) felda RM15,000.. RM500 pada orang kampung.. RM100 (pada) pelajar..
RM200 (pada) Mahasiswa... it's time to say goodbye.."

Di dalam ceramahnya juga,Anwar turut menyentuh isu Bersih 3.0..
beliau menerangkan kenapa rakyat turun beramai-ramai semasa Bersih 3.0..

Menurut Anwar,perhimpunan Bersih diadakan kerana menuntut pilihanraya yang bersih dan adil..
"isunya apa..? Isunya penipuan pilihanraya.. setelah setengah abad merdeka kita  merintih,menjerit minta fair and free elections.." tambah beliau lagi...



Berikut sedikit gambar Ceramah di Komplek 3K Subang Jaya...







semangat!! tetap hadir.... walaupun berkerusi roda

Setelah BN merompak harta rakyat dan kekayaan negara bagi kepentingan dan keuntungan kroni mereka selama 55 tahun ini...
maka sudah sampailah masanya rakyat menghentikan segala penyelewengan ini...

segalanya akan berubah dalam PRU13 nanti...
percayalah...

14 comments:

  1. kalau ada bukti salahlaku moral semua tuduh agenda UMNO dan BN...tak pernah terfikirkah ada dalang dalam PKR...

    ReplyDelete
  2. BIMA SAKTI, hang brcakap macam tak sekolah pun???takde fakta dan merapu....elok le ngko kawan ngan syahrizat...he he. lain kali kalu nak menyampuk dalam blog,hang pikiaq betoi2 apa nak cakap...dah pikiaq barula masuk campur bincang ngan kami....

    ReplyDelete
  3. anonymous hang pun hebat jugak cari blog pagi2 buta dah bukak internet bos tak ada kah, anuar buat ceramah malam tadi kat padang 3k dekat dgn ofis aku, tak teringin pun aku nak tengok, aku kata apa pun hang bukan nak terima, alamak bos aku dah balik puki mak cina ni baru nak gasak si anony susah pulak nak sebut macam onani melancap pulak...kacau daun betul nanti kita sambung balik...

    ReplyDelete
  4. SAYA SANGAT HAIRAN MACAMMANA ORANG MACAM BIMA SAKTI MASIH TAK NAMPAK KEJAHATAN UMNO MERAKANI TAK SAYANG NEGARAKAH? ATAU MEREKANI TUNGGU NEGARA DAH BENGKRAP BARU NAK SEDAR.

    ReplyDelete
  5. anoni, aku nampak hang pegi blog papagomo hang dok balun ustat badrul, manasatu hang ni macam lalang pantat kau...kau kena belanja aku minum teh

    ReplyDelete
  6. onani, kalau hang sayang sangat kat anuar tu hang pegi kerja dengan dia jadi opis boy dia tak payah lama seminggu cukup kalau hang ni jambu lagi baguih...batang peliaq anuar yang melengkung ke bawah tu dok gasak hang punya pungkok hang baru tau...ni azmin pulak kepala butoh dah lah kecik aku rasa 5" pun tak sampai buat malu aje satu malaysia dah tahu...sial

    ReplyDelete
  7. patut lah shamsidar cari anuar...

    ReplyDelete
  8. Bima sakti ~ tak guna mempercayai fitnah.. atau sesuatu yang tidak diketahui sahihnya... macam kes liwat,apa jadi..?
    bicara punya lama akhirnya anwar tidak bersalah,tetapi di dalam proses perbicaraan tu,anwar dihina dan diaibkan dengan teruk...
    janganlah kita percaya dan layan cerita fitnah yang melibatkan seks sedemikian rupa...
    jika tak suka anwar dan benci anwar sekalipun tak mengapa,kalau nak jatuhkan dia, jatuhkanlah dengan dedahkan penyelewengan dia dan kezaliman dia terhadap rakyat,ITUPUN JIKA ADA...
    kalau tak ada kezaliman aznwar terhadap rakyat,maka janganlah kita tutupkan minda kita dengan politik sempit..

    ReplyDelete
  9. adoi yai...liang lahad ok lah bro aku cool down, bro tak sedap lah nama liang lahad bagilah nama lain, saya sebenarnya kerja di bawah glc syarikat umno mana boleh saya menderhaka kepada orang yang bagi gaji untuk menyara keluarga, mana si onani tadi kejap aje dah hilang, bro saya tak boleh diubah UMNO dan BN hidup mati saya...sory bro...

    ReplyDelete
  10. ai tak sambutan ke bro tak ramai yang baca blog ni...ke ada yang tak reti mcm mana nak add komen...aku sanggup makan kat depan pc kat ofic line clear bos dah keluar ni...si onani dah lagi pengecut

    ReplyDelete
  11. Bima sakti kamu hidup mati kerana umno takapa asal kamu rasa bahgia tapi bila undi nanti undi pakatan rakyat tau.

    ReplyDelete
  12. mana boleh aku undi anuar ibrahim nanti buntut kau buntut liang lahad dengan buntut aku sekali anuar liwat aku tak sanggup kentut pun tak berbunyi...tapi yang paling aku takut kalau anuar liwat Fardiah Nadwa Fitri adoi kesian nya lawyer tu, mulut seksi dia tu yang tergangga tu body yang ketat tu lepas tu anuar rodok dengan kotey...adoi tak boleh aku bayangkan, aku dah komen macam2 sampai lengoh jari aku taip tapi tak jalan pun lantak lah...

    ReplyDelete
  13. anoni..tadi aku tengok profil liang lahad ni dia ni perempuan rupa nya ya Allah...malu nya aku...mintak maaf lah cik puan ye..bahasa yang saya guna kan itu bahasa kat kilang dari pintu pagar guard room dgn guard2 sekali sampai hujung kilang semua saya maki anuar, pulak tu kawan satu ofis saya orgenaiz ceramah kat 3k tu lagi kuat mulut aku mencarut...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive