Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 9 March 2012

ARTIS HILANG RM200K - ADA KAITAN DENGAN NAIB PRESIDEN UMNO KE?



Baru-baru ini seorang artis wanita mengadu bahawa beliau kehilangan wang sebanyak RM200K..

Kalau mengikut cerita artis tersebut lah..
wang itu adalah hasil perniagaan keluarga beliau..
dan apa yang berlaku adalah,pada hari kejadian beliau meminta pemandu peribadi beliau memasukkan wang  ke dalam akaun..

Namun dikhabarkan pemandu beliau tidak memasukkan wang tersebut malah menghilangkan diri bersama-sama wang
RM200K kepunyaan Zahida Rafik...

Ini kisah kehilangan wang tersebut...

Artis ini juga pernah dikatakan berkahwin dengan seorang menteri dan juga Naib Presiden UMNO iaitu
Datuk Shafie Apdal, Menteri di Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah.

Namun dinafikan oleh artis ini...
beliau menafikan beliau berkahwin dengan menteri tua tersebut...

Jadi, jika benarlah dia belum berkahwin dengan Menteri ni..
mungkin mereka hanya kawan biasa sahaja...
ataupun mungkin sekadar teman tapi mesra...

Bagi aku...
sebagai manusia yang sudah berkahwin... tak salah jika kita nak beri nafkah berapa jumlah wang sekalipun....
RM200k boleh... RM300k pun boleh....

Tapi kalau kita dengan perempuan tu.. atau lelaki tu hanya kawan semata-mata..
agak peliklah kalau nak beri nafkah dalam jumlah ratus ribu riban...

kah..kah..kah...

Jadi aku nak tanyalah jugak...
duit tu....
ada kaitan dengan naib Presiden UMNO dari Sabah ni ker..? 

Kenapa aku tanya..?
ada ler deerrrrr......
kah..kah..kah....


P/S : lebih afdal rasanya kita bukak mukadimah dulu, tak gitu..?
kah..kah..kah...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive