Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 4 February 2012

SAYA TAKKAN LETAK JAWATAN,"BEKAS WANITA UMNO" PUN ADA SEJARAHNYA - SHARIZAT


Semalam...
Sharizat membuat kenyataan balas terhadap "bekas Ketua Wanita UMNO,Rafidah Aziz,yang sebelum ini mendesak Sharizat meletakkan Jawatan...

The Malay Mail


Sharizat yang kali ni bertudung dan menutup rambutnya "betul-betul" dan tidak seperti kebiasaannya yang selalu mendedahkan jambul perang beliau kelihatan agak berhati-hati dalam memerli Rafidah Aziz...

Ibaratnya... 
Pannngggg!! Sharizat melempang pipi Rafidah...
tapi dia kata dia hanya tampar nyamuk...
tadi ada nyamuk hinggap...
jadi orang tak boleh nak kata apa.. dan Rafidah pun tak boleh nak kata apa juga walaupun merah pipi dan telinga dengar kenyataan Sharizat tu.....

Sharizat dalam kenyataan beliau semalam...
beliau berkata..
"kalau orang yang tahu salasilah politik Wanita UMNO ya..
mereka tahu siapa dia yang buat statement dan kenapa statement itu dibuat..
kalau sesiapa yang tahu salasilah Wanita UMNO..
jadi mereka yang membuat saranan sebegini rupa "ada sejarahnya.." kata Sharizat..

Tengok video ni... 


Kita memang ler  tak terasa pedas dengan kenyataan Sharizat tu...
Tapi Rafidah Aziz dah tentu geram sesangat-sangat sambil tenyeh-tenyeh tembakau ke gigi dia...

Sharizat pun kena jaga jugak hati penyokong-penyokong Rafidah...
lebih-lebih lagi dalam keadaan kedudukan dia sekarang ni...

Sharizat sebelum ini pernah mengeluarkan kenyataan yang mendedahkan sifat pemimpin UMNO dengan berkata 
"Beritahu saya, pemimpin UMNO yang mana tiada masalah?

Sharizat juga turut bertegas bahawa beliau tidak akan meletakkan jawatan...
beliau mendakwa segala skandal dan isu yang melanda keluarga beliau memberikan beliau kekuatan dan semangat untuk terus berjuang...

Kah..kah..kah..
keluarga kekah duit rakyat pun boleh beri beliau semangat..?
semakin tak faham aku cara pemimpin UMNO berfikir..

Apa-apa pun...
Tolak BN!!..


1 comment:

  1. saranan meletak jawatan adalah sesuatu seruan demi kebaikan umno..so pls understand la kak ijat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive