Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Tuesday, 28 February 2012

PENJELASAN WANITA DIFITNAH BERKHALWAT - SAYA TIDAK BERADA SATU BILIK DENGAN USTAZ BADROL!


Sabtu lalu Media Perdana Perdana milik UMNO dan blogger upahan UMNO sibuk menyebarkan fitnah mengatakan Ustaz Badrulamin berkhalwat dengan isteri orang di Hotel Swiss Garden Resort & Spa di Kuantan..

Blogger UMNO seperti "tiada hari esok" untuk melakukan dosa fitnah..
satu dosa yang lebih besar dosanya dari membunuh...

Mereka seperti biasa menyebarkan fitnah berkaitan "seks" terhadap pemimpin Pakatan Rakyat... 
ini adalah bagi memberikan imej buruk pemimpin Pakatan Rakyat kepada orang kampung yang menjadi pembaca utama Utusan....


Namun...
Alhamdulillah...
segalanya telah jelas kebenarannya...

Wanita yang dituduh berkhalwat dengan Badrulamin telah menjelaskan bahawa dia tidak berada bersama dengan Ustaz Badrulamin di dalam bilik...
semua itu hanyalah fitnah...

Sinar harian.

 Menurut wanita tersebut..“Saya pergi menemui ustaz Badrolamin atas tujuan mahu melarikan diri daripada suami, bersama anak saya yang berusia dua tahun. Saya bimbang keselamatan kami terancam.

“Saya sudah puas berusaha dan tidak mampu lagi menanggung segala bebanan ini.


“Saya memang kenal rapat ustaz dan isterinya sejak mengikuti rombongan umrah pada 1 Mei tahun lalu dan kami sering berhubung antara satu sama lain.


“Ustaz pun ada datang ke sini (Rompin) dan saya juga mengenali rapat isteri beliau. Malah isterinya juga menasihatkan saya supaya bersabar menghadapi kes fitnah ini.


“Saya juga kesal dengan sikap segelintir masyarakat yang menuding jari tanpa beri kami peluang untuk bela diri, sedangkan kes ini belum diputuskan di mahkamah.


“Tambah kesal kerana ada pihak menabur fitnah dengan meletakkan gambar palsu dan wajah yang tersebar di Internet bukan saya,” katanya.

Inilah kisah akhir zaman...
fitnah berleluasa...
dan apa yang dikesalkan adalah dalam negara kita ini,fitnah disebarkan oleh parti pemerintah..
iaitu UMNO...

Tidakkah mereka takut azab Allah..?





4 comments:

  1. kalu betol pas ni saman hati2 busuk tu buat tuntutan biar sihati2 busok tu tau besar mana liang lahat tu

    ReplyDelete
  2. kenapa Ustaz tu tak panggil pemimpin PKR Wanita turut serta??? Tak kan Ustaz pun tak tahu fitnah akan berlaku apabila berdua-duaan dengan bukan muhrim? Kalau di perangkap sekali pun takde akai ke nak guna?

    ReplyDelete
  3. klu x tau cerita jgn la memandai nk wat kesimpulan,lain kali ikut dri mula,bru tau cerita sebenar,klu btl ada akai tu di gunakan lah

    ReplyDelete
  4. teman berharap sangatlah agar ostad-ostad dan olamak-olamak dalam umno tu betulkan puak-puak depa nijangan pulak terjerumus sama dalam kemungkaran

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive