Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 3 February 2012

PENGAKAP UMNO DI KETUK KEPALA 35 KALI.


Antara isu-isu yang tidak dapat dijawab oleh pengakap-pengakap UMNO...

Isu-isu inilah yang selalu menyebabkan pengakap UMNO "dibelasah" dengan hujah-hujah Cybertroopers PR..

Blogger dan Cyber troopers PR tak menang tangan nak bawa isu... sebab banyak sangat isu skandal dan seleweng pemimpin UMNO ni....
macam tak pernah nak habis.... ada jer...



Sedangkan UMNO dari dulu sehingga sekarang ni asyik gunakan isu Fitnah..fitnah..dan fitnah...

Bila fitnah dorang sudah diputuskan oleh mahkamah sebagai tidak benar pada 9 January 2012 dulu...
maka mengelabahlah dorang...


Tak payah dibukukan... ini pun dah cukup..
ini saja pun dah boleh Isytiharkan 
UMNO kalah dengan 0 berbalas 35...

Aku guna panggilan pengakap UMNO sebab pada pandangan aku dorang tidak layak diberikan gelaran "Cyber trooper" Media baru..
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive