Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Thursday, 2 February 2012

NAJIB PERTAHAN ROSMAH TAPI TAKUT UNTUK MENYAMAN!


Sebagi suami ..
dah tentulah Najib akan mempertahankan isteri beliau...
biar salah macam mana pun si Rosmah tu pastilah seorang suami seperti Najib ini akan kedepan mempertahankannya...
apatah lagi Najib sememangnya dikenali rakyat sebagai "laki takut bini.."

Aku tak ler nak kata apa bila Najib pertahankan Rosmah sebab itu "memang dah kerja dia..."



Apa yang aku nak tekankan disini adalah...
kalau betul laporan itu direka-reka untuk memalukan dia dan Rosmah di mata rakyat negara ini dan juga dikalangan pemimpin dunia...

Maka se"wajib"nyalah Najib menyaman Kolumnis Akhbar Australia itu dan juga pereka fesyen dari Australia tu....

Setakat nafi... aku pun boleh...

Contoh,aku ada 2 saman dari JPJ...
bila sampai kat kauter bayar saman..
aku boleh kata 2 saman aku tu sengaja direka-reka oleh pegawai JPJ...
lepas tu pulak aku gi sumpah depan Ketua Pengarah JPJ yang aku tak bersalah dan melakukan kesalahan apa-apa pun...

itu penafian aku je lah... sebab aku nak lepas dari bayar saman...
tapi,apakah aku boleh lepas...?

Apakah ketua pengarah JPJ akan kata kat aku...
" hmmm,betul jugak yer kata ko tu,ok.. aku lepaskan ko sebab ko dah ngaku tak bersalah.."

kah..kah..kah..
setakat nafi,tenuk kat hutan yang makan anai-anai busut tu pun boleh....

Aku sarankan Najib sebagai PM Malaysia saman dua orang tu jika benar-benar yakin beliau dan isteri berada di pihak yang benar...

Anwar bila difitnah meliwat dan difitnah melakukan adegan seks dalam sebuah video terus sahaja buat laporan polis dan bawa isu tersebut ke mahkamah..
Akhirnya Anwar menang kes...
itu lah caranya kalau kita benar yakin kita dipihak yang benar...

Bukan setakat pakai lipstik kat bibir jer...

4 comments:

  1. mmg koneklah...kalau soping giler2 semua dinafikan..semua tak betul..padahal dah berjuta2 duit rakyat jd mangsa shoping....apa kjadahnya....boleh bawa mampos ke harta2 mewah tue semua...rakyat merana...pemimpin suka ria...tukarlah kerajaan wahai rakyat malaysia...berubahlah...

    ReplyDelete
  2. dah2 berjuta pun masih nafikan....inikan trasformasi kerajaan?

    ReplyDelete
  3. kita rakyat malaysia perlu bersedia utk melalui perubahan...perlukah kita memilih kerajaan yg mementingkan kekayaan kroni2?

    ReplyDelete
  4. kau bodoh ke babi ? Najib tu jawab je , buatpe nak saman pulak . ada orang tanya betul ke tak , dia nafi la . takkan kot bila orang tanya kau ada beli nasi lemak ke tak kau terus pegi saman mak cik nasi lemak tu ?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive