Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Saturday, 4 February 2012

HASSAN ALI - DULU SIAP HANTAR SURAT PADA MB,SEKARANG KATA TEKAD TAK NAK MERAYU PULAK.


Hassan Ali hari ni secara tegas menyatakan bahawa beliau takkan merayu diatas pemecatan beliau...

Aku tak tahu ler dia cakap tu nak bagi orang pujuk dia ker.. (sebab memang takde orang nak pujuk dia pun..)
atau pun seolah-olah dia nak tunjuk yang dia tak kisah dipecat ker..
 




Tapi aku tengok PAS tak kisah pun...
Nik Aziz tetap jugak makan dan solat macam biasa....
idak pulak aku tengok dorang takut ataupun sedih dengan Kenyataan Hassan Ali tu...

Hassan Ali keluar kenyataan tak nak merayu tu seolah-olah dia hebat dan seolah-olah pemecatan keahlian PAS tu takde apa-apa bagi dia..
padahal tempoh rayuan bagi dia sampai 7hb ni..

Tapi yang aku tak faham adalah... 
Kalau dah macam tu... kenapa dia hantar surat kepada MB Selangor,Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim..?

Dalam surat tu Hassan Ali menyatakan kepada Khalid Ibrahim bahawa pelantikan Dr Ahmad Yunus sebagai exco baru mungkin terlalu awal kerana beliau masih mempunyai ruang untuk merayu kepada Majlis Syura PAS....



SelangorKini
Aku rasa Hassan Ali ni dah rasa kuat bila ada sokongan UMNO pada dia..
mungkin dia terasa macam  dia mampu untuk pujuk Najib ubah perlembagaan Malaysia ni..

Dia tak tahu.. 
UMNO ni baik dengan dia  sebab nak pergunakan dia jer...

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive