Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 29 February 2012

BALASAN ALLAH!! - INGIN MENGAIBKAN USTAZ,AHLI PARLIMEN UMNO SABAK BERNAM PULA YANG MENERIMA AIB!!


Macam biasa..
kalau ada mana-mana Ahli parlimen dalam negara kita ni yang dijatuhkan hukuman bersalah atas kesalahan rasuah,seleweng atau pun membuat tuntutan palsu...

Tak perlu ditanya Ahli Parlimen tu dari parti mana...
sebab kita dengan selamba boleh menjawab dengan pasti Ahli Parlimen yang bersalah tu pasti dari UMNO....

Yang terbaru...
Ketua UMNO Sabak Bernam yang juga merupakan Ahli Parlimen Sabak Bernam, Datuk Abdul Rahman Bakri
didapati bersalah oleh Mahkamah Sesyen Shah Alam hari ini atas 8 tuduhan membuat tuntutan palsu berjumlah RM80,000....

Malaysiakini
Abdul Rahman didakwa mengikut Akta Pencegahan Rasuah 1997 dan menghadapi hukuman penjara sehingga 20 tahun dan denda lima kali nilai suapan.

Pemimpin UMNO ni bukan nak mngenyangkan rakyat bawahan yang miskin...
tetapi mengenyangkan perut sendiri jer...

Kalau dah namanya pemimpin UMNO..
pergilah kemana-mana negeri pun dalam Malaysia ni... semua sama jer perangainya.... 

Apa yang lebih menarik adalah..
Pada Pilihanraya ke -12,tahun 2008,
Datuk Abdul Rahman Bakri ni merupakan calon parlimen Sabak Bernam,dan lawan beliau adalah Dr.Badrulamin Bahron..insan yang cuba diaibkan oleh UMNO di Pahang baru-baru ini dengan kes khalwat....

Tetapi,tuduhan khalwat tersebut ternyata palsu dan berniat jahat,Dr.Badrulamin dibersihkan dari fitnah tersebut selepas disahkan tidak berada di dalam bilik bersama wanita tersebut seperti yang cuba difitnah oleh UMNO..
baca sini 

Lihat sini...
 
Ingin mengaibkan seorang Ustaz....
akhirnya mereka sendiri yang menerima aib...

2 comments:

  1. Apa pun halnya kurang molek kalau kita membuat hukuman secara menyeluruh hanya disebabkan segelintir yang bersalah. Kalau YB ARB bersalah benarkah semua yg dari umno itu tak betul....fikir3kanlah...dan lebih bertaddunlah bila memberi pandangan.....Wallahu A'klaam....

    ReplyDelete
  2. pandangan aku dan pemgalaman aku sewaktu bercampur dengan yb2 dari umno semuanya macam tu lah... dari claim dobi sehinggalah projek berjuta2...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive