Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Friday, 27 January 2012

UMNO ANGGAP ANWAR TAK RELEVAN LAGI ,TAPI TERUS SERANG ANWAR,KALI INI DENGAN FITNAH VIDEO SIRI KEDUA.


Apa nak jadi dengan UMNO ni...
dari tahun 1998 sehinggalah tahun 2012..
UMNO terus serang Anwar habis-habisan...
yang peliknya....Anwar tak habis-habis pun...

Dari perhimpunan Agung UMNO..
ke media perdana UMNO...
sehingga ke  media baru..
UMNO terus serang Anwar...

Yang membingungkan rakyat adalah...
UMNO kata Anwar ni dah tak relevan dah dalam dunia politik masakini...
tetapi Anwar jugalah yang sentiasa menjadi sasaran tetap UMNO dan juga Blogger upahan UMNO selama ini..
kalau dah tak relevan kenapa masih cuba sedaya upaya nak jatuhkan Anwar..?

UMNO serang Anwar menggunakan persepsi moral...
mereka membuat fitnah atas pelbagai cara dan agenda..
mereka fitnah Anwar meliwat..


Fitnah Anwar buat hubungan seks dengan wanita di dalam sebuah video menggunakan lelaki yang berperut buncit dan berkepala "kulup" sehinggakan wanita tu termuntah-muntah semata-mata nak menjayakan video fitnah tu...

Semua tu dilakukan untuk menjatuhkan moral Anwar..
UMNO tahu bahawa keperibadian Anwar sangat tinggi...
umum mengetahui bahawa beliau kuat agamanya...
ulama'-ulama' Islam sangat senang merapati Anwar...

Dan ini menyukarkan UMNO untuk menjatuhkan Anwar memandangkan Anwar dipandang tinggi oleh rakyat dan melayu yang Islam itu sendiri...

Jadi tuduhan liwat dan hubungan seks di reka dan dikenakan ke atas Anwar supaya "kekuatan agamanya" di mata rakyat dapat di terbalikkan dengan satu persepsi masyarakat bahawa moral Anwar ada "cacat"nya...

Apabila fitnah liwat pertama gagal...
mereka gunakan pula fitnah liwat siri kedua...
malang bagi UMNO...
fitnah liwat siri kedua ke atas Anwar juga gagal...

Kini UMNO mahu menggunakan sekali lagi fitnah video seks siri kedua...
mungkin kali ini lelaki di dalam video tu perutnya kurus sikit..

Malaysiakini

Kalau betul dahsyat.. dan boleh "checkmate" kan Anwar...
kenapa tak dedahkan jer terus pada tahun lepas..?

Baru siap ke..?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive