Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 22 January 2012

LELAKI INDIA SRI MUDA DI PUKUL OLEH ORANG UMNO SEMASA DI CERAMAH MAT SABU DI JALAN KEBUN!


Malam tadi lebih kurang 20 hingga 30 orang UMNO Jalan Kebun bersenjatakan kayu dan helmet,telah menyerang ceramah PAS,ABU & Hindraf di Jalan Kebun,Klang..

Ceramah yang mendapat permit Polis itu diganggu oleh orang UMNO yang cuba tunjuk samseng dengan membawa motor masuk ke dalam dewan dan menghalau orang ramai yang datang mendengar ceramah...

Inilah muka lelaki yang mengganggu ceramah tu...


Budak lelaki UMNO ini juga telah bertindak kurang ajar dan samseng dengan menghalau penjaja melayu yang membuka gerai jualan di luar dewan tempat ceramah itu diadakan..

Geng-geng UMNO ini juga telah bertindak memukul seorang lelaki india yang juga merupakan ahli DHPP Sri Muda secara berkumpulan..

Difahamkan bahawa lebih kurang 15 ke 20 orang telah memukul lelaki india tersebut sehinggakan beliau kini dimasukkan ke dalam Wad di Hospital Sentosa Medical Centre.




Pemuda-pemuda UMNO dilihat cuba mencabar sentimen perkauman apabila menjerit "keling" kepada hadirin yang berbangsa India...

Apakah ini yang di ajar oleh UMNO..?
nasib baiklah para penyokong PR ni masih boleh bersabar...
jika tidak,mungkin keadaan akan jadi lebih teruk...

Dan jika penyokong PR bertindak pulak,sudah tentulah Polis akan menangkap penyokong PR dan bukannya orang UMNO yang buat kacau dan provokasi...

Aku difahamkan..
walaupun seorang cedera parah..
namun tiada tangkapan yang dilakukan oleh Polis....

Nak tahu cerita bagaimana kejadian itu bermula...
dengar dan tengok video ini...

Maaf,Video gelap sebab diambil dalam kegelapan malam...
korang dengar je lah...

17 comments:

  1. tolak umno....!!

    ReplyDelete
  2. hhahaa.. kelakar.. sekrang cari publisiti kena serang parah masuk sepital sok lusa boleh bangun.. nak bagi cerita lagi syok p wat kat keling nih. mampoi lah kau pr

    ReplyDelete
    Replies
    1. skurg kurgnye.. cter yg die bg 2.. cter btol2 yg brlku kt dri die.. ko ape taw? asyik duk jd anjing umno.. sgale tndak tnduk krajaan, ko ikot. btol ke tak, ikot je.. cube ko tgk rosmah? btol ke ape yg die bwt? blnje hrte rkyt sesuke aty ntuk kedarah dri sdiri.. ape kebende prngai.. toyol!

      Delete
  3. Hehehe...bodo tul la yg provok ni..ko ingat wat camni org anggap melayu umno jd hebat ker..lg wat menda camni lg org ingat ko x dak akai nak berstrategi.klu ko rasa ko kuat lembu tu lg kuat..hehehe..wei org lain pun umno gak x sebodoh umno jln kebun ni..

    ReplyDelete
  4. betul tu.. umno ingat orng akan suka bila dorang buat macam ni.. lepas tu dia rasa dia hebat le tu,padahalnya kalau penyokong PR tindak balas mahu tercirit2 lari.... kita tak bertindak balas sebab kita tahu polis sentiasa menunggu untuk kita buat silap,sebab nanti kita yang polis akan salahkan...

    ReplyDelete
  5. la nama pun umno kg. kebun..tu yg pandey berkebun...panggil org mcm2 panggilan buruk..klu org panggil buruk pd die marah...bahlol umporno kg.kebun..pi duduk koje kan kebun tu ade baik...klu brani ajak lawan debat secara ilmiah la...mana boleh ketua umporno nie pun bahlol alias tolol gak! x kan x tahu...belajar je ke Nottingham..lwnlah dgn lpsan UM tu je...ade berani? or tulur ilang sudah...! MMG UMPORNO ketua n pengikutnye..bahlol, tolol, bangang serta bebal! mampus lah cecepat UMPORNO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO ngn SYIAH sme je..
      ble serang org len.. mau nk dlynnye polis2 yg jge anjing2 umno n puak media..
      p, ble dserang.. heboh satu negara.. cis!

      rakyat dtindih, rosmah diutamakan..

      Delete
  6. jalan kebun ni ramai org menyewa je. Yg brlagak nk mampus gini tentu anak kg tu sendiri. Bkn susah sgt, mamat tu kuar kg, kekah je la ramai2.

    ReplyDelete
  7. HINDRAF ni pernah hina Islam kan?

    ReplyDelete
  8. gila x bertempat...

    ReplyDelete
  9. HIDUP UMNO..BN untuk 1MALAYSIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIDUP UMNO/BN ABAH KAU...PUKIMAK KAU !! ORG MCM KAU NI DI KELDAIKAN JER OLEH UMNO TENUK TU LAHANAT.... KAHAK KAT MUKA KAU....ANAK TENUK..!!!

      Delete
    2. KALAU DEPAN AKU..DAH LAMA AKU PIJAK TENGKOK KAU ANAK HARAM !!!

      Delete
    3. hdup BN! HIDUP BARANG NAIK(BN)! pmimpin UMNO just buncitkn prut dieorg je.. rnung2knlh..

      Delete
  10. Bodoh tak boleh diajar bebudak baru habis sekolah ni. Nampak sangat bak bapak tak reti nak ajar. Islam tak pernah ajar camni, islam suruh solat,puasa..menahan nafsu..menghormati jiran tetangga, berbuat baik. Apa hal nak mula PERANG camni ? Nabi pun tak pernah ajar camni ? Mana pegi polis ? Walaupun satu family aku semua UMNO, aku tak pernah suka kelakuan bodoh sumbang camni! Nampak sangat ada pihak cuba provok, bebudak jalanan ni takkan buat kerja2 ni kalau takda upah.

    ReplyDelete
  11. ... Bagus tu, ade jugak Melayu kurang ajar cam tu, dulu HINDRAF ni tunjuk lagak ; berlembut sgt pun tak de faedah

    ReplyDelete
  12. kata hero keling boleh lawan sampai 50orang....baru kena gertak dah kecoh..masuk you tube pi rahhh podah cit....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive