Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Monday, 16 January 2012

KAD KREDIT KELUARGA SHARIZAT RM593,500,


Keluarga Sharizat ni kalau belanja duit rakyat macam beruk dapat bunga...
habis dibelasahnya...
lepas tu pulak dorang berbelanja seolah-olah tiada lagi hari esok untuk membuat dosa....

Sebelum ini didedahkan tentang pembelian kondo mewah di bangsar dan juga Singapore..
juga didedahkan tentang pembelian tanah di Putrajaya dan juga Mercedes mewah...

Kini didedahkan pula tentang penggunaan kad kredit oleh kaum keluarga Sharizat jalil yang mencecah RM593,500 yang dibiayai sepenuhnya oleh wang rakyat melalui NFC...


Dorang membelanjakan wang rakyat yang dipinjamkan  secara pinjaman mudah secara "gila babi"...
mari kita tengok cara perbelanjaan kad kredit dorang...


JUMLAH SETAHUN
PURATA SEBULAN
Dato’ Seri Mohamad Salleh  Ismail
RM182,525
RM15,210
Wan Shahinur Izran Mohamad Salleh
RM160,673
RM13,389
Wan Izzana Fatimah Mohamad Salleh
RM127,900
RM10,658
Wan Shahinur Izmir Mohamad Salleh
RM122,402
RM10,200

hebat kan..?

Korang percaya tak..
kalau Keadilan dan Jingga 13 tidak mengambil serius isu penyelewengan ini..
maka isu ni takkan kemana...
Kerajaan akan tutup buku dan duit rakyat tetap di habiskan "secara berjadual" oleh keluarga Kak Jat..

Itulah UMNO namanya....

Esok..
Jam 2 pm bertempat di Balai Polis Dang Wangi KL..
Jingga 13 akan membuat laporan polis berkenaan isu penggunaan kad kredit oleh Keluarga Sharizat secara melampau pada tahun 2009 (isu diatas) yang dibayar pula melalui akaun NFC...

4 comments:

  1. haramjadah, rakyat siap kena blacklisted pasai kredit card... ada yang muflis, depa...

    BABI punya UMNO...

    ReplyDelete
  2. berani buat, berani tanggung la... Jangan rakyat kena tanggung pulak!!1

    ReplyDelete
  3. Kita 1 Malaysia ma....
    "Rakyat di buahulukan.... Pemimpin diutamakan "
    Ha..ha...

    ReplyDelete
  4. 请远离马华党员 叶金福!

    敬爱的马华公会中央领导層,
    现在世界各先进国都盡力保存佛教的文化和保护佛教的僧侶,但马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman) 却反其道而行, 帶一般流垊到佛教埾地(SAMNAK SAMBODHI THAI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA)試圄摧毁佛教文化, 挑衅和打架, 并电招警方人員要扣留佛寺沙彌, 这种不按佛教條规, 軽视佛教精神的行动, 对世界佛教信徒实有侮辱之举, 的确令人不敢恭维.

    除此之马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak)也利用杖势, 連众人朝拜的印度廟TAMAN DAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR 放火燒毁把土地佔为已有, 马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman)这种冒犯宗教的不良行为, 已引起廣大的大马人民愤怒而不满, 所以, 在耒屇的大选, 希望马华公会的中央领神, 能深明大義, 对此娄党员, 最好疏薳距离, 以免影响选票, 造成马华公会大大的败北, 遗恨江山此致, 并祝安康, 工作快乐.

    Sponsors by Lawrence Tan Subang.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive