Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 1 January 2012

FRU BELASAH MAHASISWA DI UPSI KERANA BERHIMPUN SECARA AMAN MALAM TADI!


Sempena menyambut tahun baru,mahasiswa di UPSI,Tanjung Malim telah
mengadakan perhimpunan aman bagi menuntut kebebasan akedemik..

Perhimpunan aman yang dinamakan perhimpunan Kebebasan Akademik (BEBAS) bermula petang semalam dengan berkumpul di hadapan UPSI sambil menyanyikan lagu Negaraku, memdeklamasi puisi dan berpidato...

 
Malangnya,perhimpunan aman yang dilakukan oleh anak-anak muda kita telah pun dikasari,dipukul,disepak terajang oleh pasukan yang sememangnya menjadi "alat" kerajaan dalam menyekat kebebasan bersuara di negara ini..
apa lagi kalau bukan pasukan berhelmet merah,FRU..








Akibatnya, ramai mahasiswa yang cedera akibat dibantai, dipijak dan dibelasah oleh FRU. Malah ada yang dikerjakan sehingga separuh mati. Ramai yang cedera termasuk di muka, patah gigi dan tulang rusuk serta bermandi darah.







Perompak bersepah-sepah, penjenayah berlambak-lambak, tapi mereka pilih tangkap dan belasah mahasiswa kerdil yang lansung tidak merbahaya ini. Ini kerja orang gila! Bodoh!

sumber berita : milosuam

18 comments:

  1. PADAN MUKA..DAHLA CEDERA MASA DEPAN GELAP DEMI PELIWAT N PENZINA

    ReplyDelete
  2. WALBANGANGI WAL TAKDE OTAKI

    ReplyDelete
  3. APSAL TAKDE GAMBAR TENGAH TUNJUK POLIS PUKUL BUDAK TU..JANGAN BUAT FITNAH...BUDAK TU SENDIRI REMPUH PINTU KACA KLINIK....KO NAK BERDEMO BERDEMOLA, YG PEGI MEREMPUH SAPA SURUH BODOHHHHHHHHHHH

    ReplyDelete
  4. budak...balik2 belajar la...

    ReplyDelete
  5. tak nampak pun fru belasah budak..pembohong. yg akau tau budak belasah fru....

    ReplyDelete
  6. Ingatlah allah itu ada ,balasan itu ada,sampai masanya dapatlah.

    ReplyDelete
  7. wakakaka woiii bodoh nak menipu pon agak2 la wakakakaka !!!!!!! gelak besar aku siak sendiri baring tengah jalan kata kena pukul sepak terajang wakakaka !!! sendiri yang cedera pecahkan cermin di klinik kata kena pukul dengan FRU wakakakaka !!!! PEMBERONTAK 2012 bakal membiak untuk menjahanamkan MALAYSIA !!! negara2 jiran harus faham mereka ini (PEMBANGKANG) adalah PENIPU dan PENGFITNAH itu sahaja .. mereka sangup gadaikan negara demi kuasa ingat rakan2

    ReplyDelete
  8. kah kah kah.......lepaih ni budak2 ni akan kelihatan masa 9 januari menuntut keadilan utk anuwar pulak...kah...kah...kah...kena kencing ngan nuar je la korang ni...

    ReplyDelete
  9. orang jadi blogger,hang pon nak jadi blogger

    FRU dengan LSF pon tak reti beza

    mai aku nak ajaq sikit.LSF memang pakai helmet merah macam FRU, tapi baju depa lain (walaupon warna biru jugak)

    hang kena rajin makan kismis untuk kurangkan kebodohan hang tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sangat.. ini adalah antara kategori blogger paling BODOH yang pernah ditemui di malaysia. ulasan cam sampah.. liang lahad konon? patut rename blog ni... mindasempit.blogspot.com

      Delete
  10. mana gambo kena bantai dgn polis...yg aku nampak lembu dok berguling adala...nak kecing tengok tempat laa bro...

    betoi cakap anon 3 Januari 2012 19:44 org nak berblog ko nak berblog juga...kang tak pasai2 polis angkut ko sekali...

    ReplyDelete
  11. ni bukan mahasiswa tapi ternakan anwar nih..kalau dah pandai sgt, lebih baik berenti..ramai lagi budak2 nak belajar boleh ganti tempat korang..otak lembu, nak sgt merusuh menetang kerajaan, tapi dah sakit masuh hospital kerajaan jugak..tak ke sengal, kalau tak suka kerajaan nape korang tak masuk hospital PR??? bodoh bertan2

    ReplyDelete
  12. inilah blog penipu paling bangang tuduh polis pukul tapi satu gambar pun tak dapat tunjukan sebagai bukti

    nama je liang lahad tapi takde bekalan baik untuk dibawa ke dalam liang lahad yang akan disoal di akhirat kelak kenapa tidak mahu menjadi seorang Muslim yang benci kepada membuat penipuan & fitnah

    bertaubatlah wahai liang lahad sebelum kamu di sembahyangkan oleh kami2 yang benci pada orang suka membuat penipuan & fitnah seperti kamu

    ReplyDelete
  13. oiii mana gambar polis pukul budak safwan tu sampai pingsan koma nak mampos?

    kalau nak lakonan tu berkesan...lain kali jumpa aku selepas polis dah balik...aku boleh tolong bantai sampai pingsan & patah riuk tulang budak safwan tu tapi jangan tuduh aku bantai tuduh polis bantai taww wahai mahasewel2 SMM semua!

    ReplyDelete
  14. kata gigi safwan berterabur kena belasah ngan polis...

    doktor gigi tu nenek ko ke lianglahad yg pasang balik sebijik-sebijik gigi si safwan yg berterabur tu?

    jangan lupa bagitau kawan2 ko dalam SMM kalau nak gigi berterabur betul2 aku pun boleh tolong teraburkan hikhikhikhik

    ReplyDelete
  15. Bodoh punya budak2. Kalau takut ombak jgn nak cuba2 berumah di tepi pantai nak2 kalau korang tak reti berenang langsung. Pegi balik, study laa..bangang!

    ReplyDelete
  16. Saudara-saudara dan Saudari-saudari Yang Di Hormati
    Bahawa MCA Gombak pegurusi YIP KUM FOOK dan anaknya Yip Jiun Hann (Permuda MCA Gombak) bukan sahaja menggunakan kuasanya menghisap wang KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. Tetapi lebih dahsyat, ialah menipu wanita-wanita dan merosakan keluarga orang lain. Mereka sebenar-benarnya orang yang jahat dan tak bermoral

    Saya mengemukakan kesal yang benar ini, tujuan ialah harap orang ramai, khasnya wanita dapat mengambil perhatian supaya jangan terjerat oleh manis-manis mulutnya akhir akan meninpa kerugian dan kesakitan yang besar

    马华公会鹅唛區会主席叶金福律师与马华公会鹅唛區会叶君瀚青年圑長, 不但无耻的利用KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia.宗教之名捞取权和私利之外, 叧一大罪悪是, 他们仗着权势, 甜言蜜語, 誘骗良家少女, 骗财骗色, 三妻四妾, 破坏别人的家庭. 父子两人, 无悪不做, 实是大色狼, 大老千,缺德的败娄.

    今天我把实事公告大家, 是希望公众, 特别是良家少女, 要多多小心, 提防这一娄假面具的佛教徒, 以免一失足成千古恨.

    Brother And Sister Of the respectfully
    That YIP KUM FOOK, MCA Gombak chairman and his son Yip Jiun Hann (Youth MCA Gombak) they are not only used of power to suck Temple’s money of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. But far worse, they are cheating women and make people family broken. They truly wicked and immoral

    Bring forward. I regret that this is true, the purpose is to hope for public, and especially women take care not to be trapped by the end of sweet mouth will override of great loss and pain

    ReplyDelete
  17. 请远离马华党员 叶金福!

    敬爱的马华公会中央领导層,
    现在世界各先进国都盡力保存佛教的文化和保护佛教的僧侶,但马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman) 却反其道而行, 帶一般流垊到佛教埾地(SAMNAK SAMBODHI THAI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA)試圄摧毁佛教文化, 挑衅和打架, 并电招警方人員要扣留佛寺沙彌, 这种不按佛教條规, 軽视佛教精神的行动, 对世界佛教信徒实有侮辱之举, 的确令人不敢恭维.

    除此之马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak)也利用杖势, 連众人朝拜的印度廟TAMAN DAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR 放火燒毁把土地佔为已有, 马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman)这种冒犯宗教的不良行为, 已引起廣大的大马人民愤怒而不满, 所以, 在耒屇的大选, 希望马华公会的中央领神, 能深明大義, 对此娄党员, 最好疏薳距离, 以免影响选票, 造成马华公会大大的败北, 遗恨江山此致, 并祝安康, 工作快乐.

    Sponsors by Lawrence Tan Subang.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive