Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Wednesday, 11 January 2012

ANWAR PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT DAN PEMIMPIN HEBAT - TAN SRI KADIR SHEIKH FADZIR


Memang lah benar...
jika kita berada di pihak yang benar..
insyaallah, Allah akan memudahkan segala urusan kita di dunia dan akhirat...

Walaupun kita difitnah dan dicerca,di maki oleh manusia yang tamakkan kuasa di dunia ini
Allah tidak akan menzalimi kita...
Allah tidak merendahkan darjat kita ekoran fitnah yang direka sesama manusia...



Itulah yang berlaku pada Anwar Ibrahim...
walaupun UMNO cuba menjatuhkan maruah beliau secara berulangkali,dengan tuduhan yang melibatkan moral,namun beliau tetap disanjung oleh rakyat bawahan...

Malah Anwar juga tetap disanjung oleh pemimpin UMNO...
yang terbaru adalah pujian dari Tan Sri Kadir Sheikh Fadzir..

Malaysiakini

Tan Sri Kadir Sheikh Fadzir pun tahu Anwar adalah seorang pemimpin hebat....

Simpati beliau pada Anwar mungkin kerana beliau tahu secara jelas perancangan jahat pemimpin UMNO lain yang mahu menjatuhkan Anwar...


2 comments:

  1. anwar mmg hebat berkata2, hebat dikatil lelaki n wanita tanpapi ta mengira dosa, tapi kehebatannya terbantut bila suruh sumpah, tak tunjukkan jam omega, dan x berani mencabar rakan2 lama dlm perjuangannya. Yg dia hebat ialah fitnah DS Najib.

    ReplyDelete
  2. hebat sangat ke? mcm ni ke contoh nak jadi pemimpin? dah lah kemaruk nk jadi PM zaman Tun M lagi..jenis org tak sabar mcm ni lah...nk jadi pemimpin mcm mana kalau menghalalkan yang haram, dan mengharamkan yang halal? korang sume rakyat Malaysia, pikirlah sendiri..semua ada otak kan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive