Rujukan Maklumat

PENYOKONG BN BUAT PROVOK JATUH MOTOR, DIBANTU UNIT AMAL

Sunday, 4 December 2011

MAYA KARIN BERSYUKUR BERJAYA MELAKUKAN BABAK DOSA.


Artis ni mengucapkan Alhamdulillah.. 
syukuuurrr....
beliau tersangat gembira kerana berjaya jugak melakukan babak yang melibatkan adegan dedah-dedah dan juga maksiat...

Dosa..?
memang berdosa ler..
takkan dapat pahala kot buat macam tu..



Pelik aku dengar..
tapi berita ni tak le sepelik Sharizat yang bela lembu tapi beli kondo mewah.. beli tanah dan beli kereta mewah..
cerita Sharizat memang tak boleh lawan dah...
telah terpahat dalam sejarah sebagai perkara ajaib tahap gaban di malaysia...

Ni artis ni..
si Maya karin ni..
macam mana ler boleh bersyukur bila berjaya melakukan babak yang seksi dan maksiat tu..

Kata Maya Karin: “Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu...
Terus-terang, saya ingin lakonkan babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak tersebut sepanjang karier saya. 
Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar”.

Berjaya buat dosa pun bersyukur..?
bagus betul artis kita sekarang ni kan..

Antara babak yang dimaksudkan oleh beliau...


babak seperti ini semakin kerap ada dalam filem kita sekarang nih...
bila dah biasa... orang jadi tak kisah dah..
lagi pun orang pun ramai suka...
iyalah..
NAFSU...

Artis punya fatwa...
"yang penting hati baik..."
kah..kah..kah..


3 comments:

  1. dah lama lonyai pun betina dan jantan2 ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive